[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

امام‌جمعه جدید شهر ایزدخواست معرفی شد، روزنامه شیراز نوین

 کریم آمالی- گروه شهرستان‌ها- آباده
با گذشت یک سال از دغدغه مردم شهر ایزدخواست و تلاش‌های مستمر ستاد نمازجمعه و مسئولان محلی و شهروندان، امام‌جمعه جدید با ابلاغ حکم رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، با استقبال امام‌جمعه و فرماندار شهرستان آباده و جمعی از مسئولان محلی و مردم ولایی وارد این شهر شد.
امام‌جمعه جدید و همراهان پس از استقبال مردم با حضور در گلزار شهدا حضور یافت و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. در ادامه، جلسه شورای اداری شهرستان آباده در سالن اجتماعات گلزار شهدا تشکیل شد. در این جلسه ابتدا سعدی فرماندار شهرستان آباده ضمن خیرمقدم‌گویی به امام‌جمعه جدید ایزدخواست از حضور مردم در انتخابات که موجب یأس دشمنان شد، قدردانی کرد و افزود: حضور امام‌جمعه با ارشادات خود راهگشا و گره‌گشای مردم خواهد بود و مردم متدین ایزدخواست لایق خدمتگزاری از طرف مسئولان هستند و من بر خود لازم می‌دانم در شهرستان هرچه در توان دارم، در خدمت این مردم باشم. سپس حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌پور مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان با اشاره به جایگاه معنوی امام‌جمعه بر همکاری، همدلی و همراهی مسئولان و مردم با امام‌جمعه جدید این شهر تأکید کرد.
در پایان حکم امام‌جمعه جدید توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌پور قرائت و از زحمات حجت‌الاسلام رستگار امام‌جمعه پیشین تقدیر و حجت‌الاسلام عبدالملکی به عنوان امام‌جمعه جدید ایزدخواست معرفی شد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی