[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

اعطای تسهیلات یک‌میلیاردی برای خرید کالا، روزنامه شیراز نوین

بر اساس مصوبه جدید دولت، به‌زودی طرح پیش‌خرید لوازم مصرفی از طریق سیستم اعتبارسنجی تا سقف ۱۰۰میلیون تومان اجرا خواهد 
شد. به گزارش تسنیم، بر اساس مصوبه جدید دولت و در راستای افزایش قدرت خرید گروه‌های مختلف مردم از جمله کارمندان دولت و بخش خصوصی، به‌زودی طرح پیش‌خرید لوازم مصرفی از طریق سیستم اعتبارسنجی تا سقف ۱۰۰میلیون تومان اجرا خواهد شد. تیم اقتصادی دولت طی هماهنگی با تولیدکنندگان عمده و همچنین سیستم بانکی کشور، در نظر دارد طی هفته‌های پیش ‌رو از طرح پیش‌خرید اعتباری لوازم مصرفی رونمایی کند. در این طرح، بسته به اعتبار افراد در سیستم بانکی در سامانه اعتبارسنجی، تسهیلات در طبقات مختلف تا سقف 100میلیون تومان برای تأمین لوازم مصرفی تخصیص خواهد یافت. در این طرح کارمندان دولت هم بسته به رتبه اعتباری از تسهیلات 90 تا 100میلیون تومانی جهت تأمین انواع کالاها و لوازم خانگی بهره‌مند خواهند شد. همچنین اقشار مختلف مردم نیز با توجه به رتبه خود در سیستم اعتبارسنجی بانک‌ها می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد پرداخت این تسهیلات انحصار در سرپرستان خانوار ندارد و تمام افراد بالای 18 سال دارای رتبه اعتباری در سیستم بانکی مجاز به استفاده از این طرح اعتباری هستند.
هماهنگی این طرح با بانک‌های عامل نهایی شده است و شرکت‌های بزرگ تولیدکننده نیز مقدمات طرح مذکور را عملیاتی کرده‌اند که به زودی جزئیات آن از سوی وزارت صمت اعلام خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی