[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

آماده جهادیم ، روزنامه شیراز نوین

مردم شیراز خشم خود را از جنایت رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری کشور در خاک سوریه اعلام کردند و یک‌صدا آمادگی خود را برای جهاد اعلام کردند.به گزارش ایرنا، مردم شیراز با اجتماع در بست شهید دستغیب، انزجار خود از جنایت بین‌المللی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان به عنوان بخشی از خاک ایران را اعلام کردند.
مردم شیراز با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «صهیونیسم جنایت می‌کند شیطان حمایت می‌کند» و «اسرائیل بی‌ریشه غزه تسلیم نمی‌شه» مواضع اعتراضی خود نسبت به این رژیم غاصب را اعلام و جنایت اخیر آنها در به شهادت رساندن ۱۳ مستشار ایرانی را محکوم کردند.
شیرازی‌ها در این اجتماع حماسی با سر دادن شعار «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» آمادگی خود برای حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم غزه و جهاد در برابر دشمن صهیونیستی را اعلام کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در جمع اجتماع‌کنندگان شیرازی با بیان اینکه حادثه حمله رژیم غاصب به کنسولگری ایران دل همه ما را خون کرد، گفت: چنانکه رهبر معظم انقلاب در پیام خود اشاره کردند، رزمندگان ایرانی پاداش خود را دریافت کردند و در شب شهادت امام علی(ع) به آرزوی خود یعنی شهادت رسیدند، اما این به‌معنای آن نیست که انتقام سخت از جنایتکاران صهیونیسم گرفته نشود. حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان اظهار کرد: دشمن موشک‌های دریای سرخ و باب‌المندب که کشتی‌های آنها را غرق می‌کند با حمایت‌های جمهوری اسلامی می‌داند و از ایران اسلامی کینه به دل دارد.
وی افزود: از سویی رژیم صهیونیستی می‌کوشد ایران را مستقیم به این جنگ بکشاند، اما کشور اسلامی ما رهبری فرزانه دارد و نیروی مسلح سرافراز آن نیز گوش به فرمان رهبرشان هستند و هرجا لازم باشد مانند حمله به محل جاسوسی در کردستان عراق پاسخی محکم خواهد داد و دشمن را به سزای عملش می‌رساند.
ملک‌مکان گفت: این جنایت زمینه را برای حضور حماسی‌تر و اعلام انزجار بیشتر مردم در روز قدس فراهم کرد تا پرشورتر حضور یابند.
وی با بیان اینکه اسلام دینی عبادی و سیاسی است، از مردم دین‌دار فارس دعوت کرد در مراسم شب قدر در حسینیه‌ها و مساجد استان علیه رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کنند و حمایت از مردم مظلوم غزه را فراموش نکنند.
اقدام صهیونیست‌ها علیه ایران از سر درماندگی بود
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز نیز در حاشیه این اجتماع مردمی، در جمع خبرنگاران گفت: رژیم صهیونیستی از سر شکست و درماندگی از رویارویی مستقیم با مقاومت، دست به چنین اقداماتی می‌زند.
احمد جعفری با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: بی‌تردید دشمن در پی این اقدام پاسخ سختی خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه یکی از شهدای حمله موشکی به کنسولگری ایران در سوریه اصالتاً اهل خشت فارس است، گفت: در هماهنگی با خانواده شهید صداقت جزئیات تشییع این شهید در فارس اعلام می‌شود.
بر اساس آخرین آمار، در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه ۱۳ ایرانی و ۶ شهروند سوری به شهادت رسیدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی