[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

سفارش تولید برای دانش‌بنیان‌ها ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در حاشیه بازدید از مجتمع علم و فناوری اسوه فارس اقدامات انجام‌شده بسیج علمی فارس را امیدوارکننده دانست و بر لزوم تشکیل شورای هماهنگی شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در حاشیه این بازدید افزود: اقدامات انجام شده در بسیج علمی فارس نسبت به بازدید قبل ما را امیدوار کرد که این مجموعه مصداق بیان رهبر معظم انقلاب در جهش تولید با مشارکت مردم و جوانان خوش فکر و دانشمند و متعهدی است که می‌توانند در رفع مشکلات استان نقش ایفا کنند.
وی ادامه داد: امیدواریم با تمرکز بر بیشترین نیازهای استان و کشور در کنار بهره‌گیری از جوانان خلاق و خوش‌فکر، بتوانیم در سالی که به نام جهش تولید و مشارکت مردم نام‌گذاری شده، شاهد یکی از بارزترین مصادیق مشارکت و حضور مردم و به ویژه جوانان خوش‌فکر، خوش‌سلیقه و دانشمند باشیم.
وی با اشاره به بازدید از شرکت‌ها و مجموعه‌های مستقر در مجتمع علم و فناوری اسوه سازمان بسیج علمی فارس و ضرورت حمایت از این مجموعه‌ها ادامه داد: بر اساس مشکلات و کمبودهای استان، به این مجموعه‌ها سفارش پژوهش و سپس سفارش تولید خواهیم داد و از محصولات تولیدی آنان در استان حمایت مادی و معنوی می‌کنیم و مورد استفاده قرار خواهیم داد.
او اظهار کرد: در جریان این بازدید مقرر شد جلسات جداگانه‌ای با حضور هریک از شرکت‌ها و مدیران کل استان به صورت ویژه‌ برگزار شود تا ضمن حل مشکل عزیزان، از تولیدات آنان در بخش‌های مختلف مورد نیاز استان و کشور حمایت شود.
استاندار فارس، در خصوص پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی اقتصاد دانش‌بنیان استان هم گفت: پیشنهاد تشکیل این شورا از سوی فرمانده سپاه فجر فارس و سازمان بسیج علمی استان پیشنهاد بسیار خوب و ارزشمندی است که از آن استقبال می‌کنیم. ایمانیه افزود: یکی از مشکلات کشور به‌رغم حرکت‌های خوب، عملکرد جزیره‌ای و پراکنده است که این شورا می‌تواند با هم‌افزایی در راستای ارتقای فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار تأثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: شورای هماهنگی اقتصاد شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند با هم‌افزایی پارک علم و فناوری استان، پارک علم و فناوری وزارت دفاع، اتاق فکر دانش‌بنیان استانداری، دانشگاه‌های مختلف زیرمجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد و سایر مراکز رشد و علمی و فناورانه استان فارس و با محوریت سازمان بسیج علمی استان نقش‌آفرینی کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی