[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پخش بهتر گرما در لباس با افزودنی نانویی در تار و پود پارچه، روزنامه شیراز نوین

با همکاری شرکت دایرکتا پلاس و یکی از تولیدکنندگان منسوجات، قرار است از گرافن در تولید البسه با خواص بهبود یافته استفاده کرد.
به گزارش ایسنا، شرکت دایرکتا پلاس(Directa Plus) به تازگی همکاری جدیدی با شرکت هیت‌کوت فابریکس(Heathcoat Fabrics) آغاز کرده است تا در قالب یک برنامه همکاری مشترک روی توسعه منسوجات نانویی کار کنند. شرکت هیت‌کوت تولیدکننده پارچه‌های پیشرفته بافته شده و بافته نشده است.
مسئولان این شرکت می‌گویند: «هسته اصلی این همکاری مشترک، ترکیب فناوری گرمایشی گرافنی دایرکتا پلاس در پارچه‌های هیت‌کوت است. این همکاری می‌تواند خواص پخش گرما را در البسه بهبود دهد و با این کار امکان کنترل و مدیریت گرمای بدن را فراهم کند. همچنین مقاومت سطحی پارچه ارتقا یافته و می‌توان از آن برای کاربردهای ضداستاتیک استفاده نمود.»
با افزودن + G به داخل الیاف و منسوجات، هدایت الکتریکی و گرمایی محصول نهایی تغییر کرده و از سوی دیگر می‌توان از خواص آنتی‌باکتریال در منسوجات استفاده کرد. 
گرافن می‌تواند مدیریت گرمایی لباس را بر عهده گرفته، گرمای ایجاد شده را پخش کند. 
گرافن شرکت دایرکتاپلاس را می‌توان در حوزه‌های مختلف از مراقبت بهداشتی تا هوافضا مورد استفاده قرار داد.
دایرکتا پلاس امیدوار است از تخصص هیتو در رابطه با طیف گسترده ای از بازارها بهره‌مند شود تا محصولاتی را توسعه دهد که به چالش‌های پیچیده و ایجاد ارزش افزوده بپردازد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی