[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

میزبان شایسته‌ای برای رقابت‌های آسیایی هستیم، روزنامه شیراز نوین

رئیس فدراسیون هندبال با استاندار فارس در مورد میزبانی شیراز در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش شیرازنوین و به‌نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال با دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس‌ دیدار و‌ گفت‌وگو کرد.
در این دیدار که رحیم خداجو، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و همچنین رضا غلامشاهی، رئیس هیئت هندبال استان، پاکدل را همراهی می‌کردند، پاکدل با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت‌گرفته پس از ۱۸ سال میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به کشورمان واگذار شد، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته توانستیم میزبانی این رویداد مهم را برای کشورمان بگیریم و امروز هم با تأیید و اعلام رسمی کنفدراسیون هندبال آسیا، شهر تاریخی و فرهنگی شیراز به‌عنوان میزبان مسابقات انتخاب شد که می‌تواند اتفاقی ارزشمند برای ورزش این استان باشد.
پاکدل با بیان اینکه این مسابقات بسیار مهم و انتخابی مسابقات جهانی خواهد بود و به همین دلیل ۱۳ کشور آسیا در این مسابقات حضور خواهند یافت، خطاب به استاندار فارس افزود: خوشبختانه تمام قدرت‌های آسیا در این مسابقات حاضر خواهند شد که در خصوص برگزاری این رویداد مهم قطعاً نیاز به حمایت‌های ارزشمند جناب‌عالی دارد.
استاندار فارس در این جلسه با اظهار خرسندی از میزبانی استان فارس و شهر شیراز، از این رویداد مهم گفت: شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) و از شهرهای تاریخی و با جاذبه‌های گردشگری است و قطعاً تلاش خواهیم کرد که میزبانی شایسته‌ای برای کشورمان داشته باشیم.
دکتر ایمانیه با توجه به پیشنهاد پاکدل خاطر نشان کرد: به زودی جلسه ستاد عالی بازی‌ها را تشکیل داده و تمام دستگاه‌های مرتبط را در راستای برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب این مسابقات هماهنگ خواهیم کرد تا ان‌شاءلله میزبانی شایسته‌ای در شیراز صورت پذیرد.
دکتر خداجو، مدیرکل ورزش فارس نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از میزبانی شیراز، این رویداد مهم را نقطه عطفی در سال ۱۴۰۳ برای ورزش فارس دانست.
خداجو با اشاره به جایگاه رفیع هندبال در این استان، فارس را یکی از قطب‌های هندبال کشور دانست و اذعان داشت: قطعاً تلاش خواهیم کرد میزبانی در خور شأن ایران و فارس داشته باشیم و با رویکرد خوب آقای استاندار ان‌شاءلله این مهم اتفاق خواهد افتاد.
در این جلسه در خصوص مشکلات باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بحث و گفت‌وگو شد که استاندار فارس قول مساعد داد که هرچه سریع‌تر بخش عمده‌ای از مشکلات این باشگاه حل گردد.
در پایان این دیدار پیراهن تیم ملی هندبال ایران توسط علیرضا پاکدل به استاندار فارس به رسم یادبود اهدا شد.
همچنین پاکدل با حضور در دادگستری استان فارس و در راستای برگزاری هرچه بهتر مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در شیراز با حجت‌الاسلام موسوی، رئیس کل دادگستری، فارس دیدار و تبادل نظر کرد.
رئیس کل دادگستری و عضو شورای تأمین استان فارس با خرسندی از این اتفاق مهم اظهار امیدواری کرد که با حمایت استاندار ورزش‌دوست فارس، تمام سازمان‌های زیربط استان با همکاری و‌ تعامل تلاش خواهند کرد که میزبانی شایسته‌ای برای کشورمان در شهر شیراز صورت پذیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی