[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فتح‌الله‌زاده: استقلال شانس اول قهرمانی است، روزنامه شیراز نوین

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه کارشناسان معتقدند قهرمانی بین استقلال یا پرسپولیس است، بیان کرد: درست است که استقلال و پرسپولیس صدرجدول هستند، اما نباید از سپاهان و تراکتور هم غافل شد.
به گزارش شیرازنوین به‌نقل از ورزش 3، علی فتح‌الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال درباره شرایط این تیم در سال گذشته اظهار کرد: خدا را شکر که استقلال در سال ۱۴۰۲ توانست نتایج خوبی کسب کرده و هواداران را خوشحال کند. این تیم صدر جدول است و این همان چیزی است که هواداران می‌خواهند. بازیکنان و کادرفنی در سال گذشته عملکرد خیلی خوبی داشتند و درود به شرافت نکونام که توانست با این بضاعت بهترین نتایج را کسب کند.
او ادامه داد: شما ببینید تیمی که در دقیقه یک گل می‌زند و می‌تواند ۹۰ دقیقه آن را نگه دارد یعنی اینکه تیم بابرنامه‌ای است. به نظرم باید مجسمه نکونام را بسازند که توانسته چنین تیم بابرنامه و منظمی را درست کند. امیدوارم این روند تا پایان فصل حفظ شود و استقلال بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند، زیرا شایسته چنین عنوانی است.
مدیرعامل سابق استقلال درباره صدرنشینی این تیم در سال گذشته افزود: با وجود مربی‌ مثل نکونام باید استقلال صدرنشین شود. بازیکن خوب داریم، اما کم است و تیم باید تقویت شود. نیمکت تیم ضعیف است و دست مربی برای تعویض بسته است، اما باز هم بازیکنان و مربیان توانستند با دست خالی شاهکار کنند.
فتح‌الله زاده درباره اینکه کارشناسان معتقدند قهرمانی بین استقلال یا پرسپولیس است، بیان کرد: درست است که استقلال و پرسپولیس صدرجدول هستند، اما نباید از سپاهان و تراکتور هم غافل شد. آنها هم شانس بالایی برای قهرمانی دارند، اما در این بین استقلال به دلیل اینکه نوسان کمتری دارد و بازی‌های باکیفیتی هم انجام می‌دهد شانس بیشتری نسبت به سایر تیم‌های دیگر دارد.
او درباره ارزیابی‌اش از داربی رفت و برگشت افزود: بازی رفت داربی را زیاد یادم نیست، اما در داربی برگشت با توجه به حضور بازیکنان با کیفیت انتظار بازی بهتری را از دو تیم داشتم؛ شاید هم حساسیت بالای جدول باعث شد دو تیم محتاط بازی کنند.
مدیرعامل سابق استقلال درباره اختلاف خطیر و نکونام توضیح داد: اختلاف خاصی نیست؛ به هر حال یکی مدیرعامل است و دیگری سرمربی. هر دوی آنها به دنبال موفقیت استقلال هستند و در واقع در یک کشتی هستند و اگر اختلاف‌ها بالا بگیرد دودش به چشم هواداران و تیم خواهد رفت. حیف است که به خاطر مسائل کوچک، قهرمانی و زحمات یک فصل از بین برود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی