[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

عبور منابع قرض‌الحسنه از مرز ۱۱همت ، روزنامه شیراز نوین

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس گفت: بانک با داشتن ۲۱ شعبه در سطح استان در سال ۱۴۰۲ و رساندن منابع خود به ۱۱۰هزار میلیارد ریال، موفق شد رشد ۸۷ درصدی نسبت به سال گذشته را تجربه کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس گفت: این بانک بر اساس سیاست‌های کلان خود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص ارتقا و تقویت سامانه‌های بانکی، به دنبال ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان و مخاطبان خود است.
وی عنوان کرد: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل ارائه خدمات، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ مشتریان و همچنین افزایش شمولیت مالی، در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری پیشگام بوده است. شمس‌الدینی راه‌اندازی سامانه‌های افتتاح حساب آنلاین، وام آنلاین، سفته الکترونیک و اپلیکیشن کیوبانک را به‌عنوان تعدادی از اقدامات شاخص بانک در حوزه خدمات غیرحضوری برشمرد. مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس گفت: بانک با داشتن ۲۱ شعبه در سطح استان در سال ۱۴۰۲ و رساندن منابع خود به ۱۱۰هزار میلیارد ریال، موفق شد رشد ۸۷ درصدی نسبت به سال گذشته را تجربه کند. وی افزود: در شاخص تعداد مشتریان در سال ۱۴۰۲ با افتتاح حساب ۲۳۵هزار فقره رشد ۸۵ درصدی را تجربه کردیم و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته مبنی بر افزایش سهم حساب جاری در پرتفوی استان، توانستیم رشد ۷۸ درصدی رشد سپرده‌های جاری و ۲۶۰ درصدی در کارتخوان‌های فروشگاهی را رقم بزنیم. شمس‌الدینی عنوان کرد: از ۲۳۵هزار سپرده افتتاح شده در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۶۷هزار فقره به‌صورت آنلاین انجام شده و استان رشد ۱۹۰ درصدی داشته است. در این بازه زمانی تعداد ۱۲۱هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۸۰هزار میلیارد ریال به متقاضیان در بخش‌های مختلف پرداخت شده که از این تعداد ۷۲هزار فقره به‌صورت کاملا آنلاین پرداخت شده است. وی اظهار داشت: همچنین ۱۲هزار فقره وام کالاکارت نیز در راستای حمایت از تولیدات ایرانی و در راستای افزایش قدرت خرید شهروندان پرداخت شده است. شمس‌الدینی خبر داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای سیاست‌های کلان خود مبنی بر ترویج سنت حسنه ازدواج و فرزندآوری تعداد ۲۴۰۰ فقره وام ازدواج و فرزندآوری به ارزش ۲۶۰۰میلیارد ریال در استان فارس پرداخت کرده است. وی گفت: تجهیز ۱۵ مدرسه در منطقه محروم رامجرد شهرستان مرودشت اقدامی است که در حوزه مسئولیت اجتماعی بانک و با نگرش ویژه مدیران ارشد بانک در استان فارس رقم خورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی