[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

مرکز پیشرفته درمان نازایی به همت ایشان ساخته شد، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در حاشیه آیین بزرگداشت حاج علی حسن الصراف از خیران علامرودشت شهرستان لامرد که در شیراز برگزار شد، گفت: یکی از مراکز پیشرفته در زمینه درمان نازایی در کشور یعنی بیمارستان غدیر (مادر و کودک) در شیراز به همت این خیر نیک‌اندیش ساخته شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه ضمن تسلیت درگذشت این خیر نیک‌اندیش افزود: ایشان یکی از خیران ارزشمندی بود که افتخار آشنایی با وی به زمانی که به عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعالیت داشتم، بازمی‌گردد که در آن مقطع ایشان بیان داشتند که قصد ساخت بیمارستانی مخصوص خانم‌هایی که مشکلاتی در زایمان و فرزندآوری دارند را دارد.
وی ادامه داد: ما نیز به ایشان کمک کردیم و این بیمارستان در شیراز ساخته و راه‌اندازی شد و حاج علی حسن الصراف به این هدف خود رسید.
نماینده عالی دولت در فارس اظهار کرد: علاوه بر این، این خیر نیک‌اندیش در دیگر اقدامات خیرخواهانه از جمله کمک به فقرا و بیمارانی که در تأمین هزینه درمانی خود دچار مشکل بودند نیز مشارکت داشت و کمک می‌کرد.
ایمانیه افزود: ایشان در ارتباط با برپایی مراسم‌ها و آیین‌های مرتبط با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نیز با توجه به عشق خاصی که به آن امام بزرگوار داشت، فعالیت داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی