[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رقابت بیش از ۸۰۰۰ دانش‌آموز قرآنی در ۱۴ منطقه فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس از برگزاری مرحله ۱۴ گانه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با حضور بیش از ۸ هزار دانش‌آموز در ۱۴ منطقه استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، فرشید قاسمی گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان هر ساله با آغاز سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود که مرحله نخست آن مربوط به مرحله آموزشگاهی است و هر ساله در هفته قرآن و عترت برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: مرحله بعد مرحله شهرستان است که در ایام دهه فجر برگزار شد و بعد از مرحله ۱۴گانه است که در ۱۴ منطقه استان فارس برگزار می‌شود و در نهایت برگزیدگان آن به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.
قاسمی، زمان برگزاری مرحله ۱۴ گانه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری را نیمه اول اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ اعلام کرد و گفت: این مسابقات در ۱۴ شهرستان و منطقه برگزار می‌شود که هر منطقه میزبان دانش‌آموزان شهرستان‌های هم‌جوار خود است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس بیان کرد: در مرحله شهرستانی این مسابقات بیش از ۱۲۰ هزار دانش‌آموزان استان فارس حضور داشتند که ۸ هزار و ۴۰۰ برگزیده آنها به مرحله پیش از مرحله استانی یا مرحله ۱۴ گانه راه پیدا کرده‌اند.
وی یادآور شد: در مرحله ۱۴گانه مسابقات شهرستان‌ها و مناطق اقلید، سرچهان، ارسنجان، خرامه، سروستان، لارستان، داراب، فیروزآباد، اشکنان، ممسنی، بالاده، ناحیه یک شیراز، سپیدان و قیروکارزین میزبان خواهند بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی