[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

کویتی‌ها فکر می‌کنند تیم باید به جام‌جهانی برود، روزنامه شیراز نوین

ناظم‌الشریعه پس از کناره‌گیری از سرمربیگری تیم کویت: 
کویتی‌ها فکر می‌کنند تیم باید به جام‌جهانی برود

ناظم‌الشریعه از جدایی‌اش از تیم ملی کویت گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سید محمد ناظم‌الشریعه درباره وضعیت همکاری خود با فدراسیون فوتبال کویت اظهار داشت: قرارداد من چهار یا پنج روز دیگر به پایان می‌رسد و برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدیم. من گفتم با این شرایط در تیم ملی کویت نمی‌مانم. این تیم تا قبل از جام ملت‌های آسیا چند بازی دوستانه پیش رو دارد و پیشنهاد کردم که هرچه زودتر از تیم جدا شوم تا مربی جدید بیاید و فعالیت خود را آغاز کند.
وی با بیان اینکه انتظار کویتی‌ها از تیمش بالا رفته بود، تصریح کرد: برنامه ما از ابتدا این بود که ایراد تیم ملی کویت را بیابیم و برای برطرف کردن آن اقدام کنیم. جوان‌گرایی کردیم و با نتایج خوبی که گرفتیم، انتظارات از تیم ما افزایش یافت. حالا فکر می‌کنند این تیم باید به جام جهانی برود! قرار ما این بود که به جام جهانی ۲۰۲۸ صعود کنیم. مشکل بزرگ این است که همیشه باید در کویت بمانیم و بیشتر زمان استراحت ما هم در این کشور سپری می‌شود.
سرمربی تیم ملی کویت در مورد اینکه گفته شد بازیکنان این تیم از ناظم‌الشریعه نزد مقامات فدراسیون فوتبال کویت انتقاد کرده‌اند و همین مسئله سبب شده طرفین به پایان همکاری نزدیک شوند، خاطرنشان کرد: این خبر درست نیست. خودم پیشنهاد کردم با شرایطی که وجود دارد، از تیم ملی کویت جدا شوم. ما بعد از جام ملت‌های آسیا هم قرار بود به کویت برگردیم و بهتر است مربی جدیدی بیاید که کارها را هرچه زودتر آغاز کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی