[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ضریب اشغال ۱۰۰درصدی ناوگان ریلی فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه‌آهن فارس مطرح کرد:
ضریب اشغال ۱۰۰درصدی ناوگان ریلی فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل راه‌آهن استان فارس با اشاره به ورود بیش از ۱۲هزار نفر مسافر به شیراز با خطوط ریلی گفت: در نوروز امسال بیش از ۲۴هزار نفر مسافر به وسیله ناوگان ریلی فارس جابه‌جا شدند که نشان‌دهنده ضریب اشغال ۱۰۰درصدی قطارهای فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳ است.
مهرداد انصاری روز ۱۹ فروردین با اعلام این مطلب گفت: این تعداد مسافر با ۹۰ رام قطار به مقاصد تهران و مشهد و ایستگاه‌‌های بین راهی به صورت رفت و برگشت جابه‌جا شده‌اند.
وی در خصوص ساعت حرکت قطارها تا پایان فروردین‌ماه گفت: قطارهای فارس در مسیر تهران به صورت روزانه ساعت ۱۸:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۲۰:۵۰ از مبدأ تهران و در مسیر مشهد ساعت ۱۴:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۰۶:۲۵ از مبدأ مشهد و ایستگاه‌های بین راهی به مسافران خدمات ارائه می‌دهد.
انصاری در خصوص برنامه‌های حوزه باری راه آهن فارس در سال جدید افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری برای دستیابی به شعار سال ۱۴۰۳، مهم‌ترین برنامه این اداره‌کل فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های ریلی برای حمل محموله‌های تولیدی استان و انتقال مواد اولیه به منظور جهش تولید که قطعاً با مشارکت مردم و مجتمع‌های صنعتی میسر خواهد شد، امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری به رشد چند برابری در زمینه بارگیری دست یابیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی