[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

«تمساح خونی» جواد عزتی همچنان می‌فروشد؟، روزنامه شیراز نوین

فیلم سینمایی کمدی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی، در کمتر از یک ماه به فروش ۸۰ میلیارد تومانی رسیده است.
به گزارش ایسنا، کمدی سینمایی «تمساح خونی» نخستین ساخته جواد عزتی به تهیه‌کنندگی کامران حجازی، طبق اعلام پخش‌کنندگان«تاکنون رکوردهای مختلفی را در کمتر از یک ماه اکران خود در سینماها جابه‌جا کرده است. این فیلم به مرز فروش ٨٠ میلیارد تومان رسیده است.
ثبت این رقم فروش درحالی است که بدون احتساب یک هفته تعطیلی سینماها در نوروز ۱۴۰۳ به دلیل شب‌های قدر، هنوز مدت زمان اکران این کمدی به یک ماه نرسیده است.»«تمساح خونی» در ٢٨ روز اکران توانسته با جذب بیش از ١ میلیون و ۴۲۰ هزار مخاطب در سالن‌های سینما به فروش ٨٠ میلیارد تومانی دست یابد.
این فیلم با بازی جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج و شبنم قربانی، یک اکشن‌کمدی است و از جمله ژانرهایی است که کمتر در سینمای ایران ساخته شده‌اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده‌ است:«ما می‌خوایم بزرگ‌ترین قورباغه‌مونو قورت بدیم! طعمه بزرگ، دردسرای خودشو داره، ولی ما قراره بدون خون و خون‌ریزی شکارش کنیم؛ آخه ما از تمساح‌ها باهوش‌تریم...!»
«تمساح خونی» در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول را برای جواد عزتی به ارمغان آورد.  

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی