[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شکایت قهرمان پارالمپیک از اداره ورزش و جوانان استان فارس!، روزنامه شیراز نوین

ایسنا - قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
مهدی اولاد با اشاه به شکایت خود از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، اظهار کرد: بعد از پارالمپیک توکیو که موفق به کسب دو مدال طلا و نقره در وزنه و دیسک شدم، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه را به من داده بود که همان زمان ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه دیگر در قالب حواله نقدی به مبلغ ۱۸۰ و ۵۰ میلیون (در مجموع ۲۳۰ میلیون) دریافت کردم که با تغییرات مدیریتی در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ‌این دو حواله در دستم باده کرده و کسی جوابگوی پرداخت آن نیست.
وی گفت: با وجود ‌این که ۱۶ ماه از ‌این قضیه سپری می‌شود و بارها از طرف صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس پیگیر ‌این مسئله بودم، اما متأسفانه وی می‌گوید تعهدی نسبت به پرداخت ‌این دو حواله ندارم، بنابراین برای پیگیری ‌این موضوع و گرفتن حق و حقوق خود شکایتی را علیه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تنظیم و به دادگاه ارائه دادم تا تحت هر شرایطی به حق و حقوق خود برسم. تا الان نیز برای شکایتم چیزی حدود ۲۵ میلیون تومان هزینه کرده‌ام و تا زمانی که نتیجه نگیرم پیگیر خواهم بود.
قهرمان پارالمپیک توکیو تصریح کرد: در همان زمان استاندار استان فارس بعد از مدال آوری قول پرداخت زمین را به من داده بود که با تغییر استاندار زمین نیز منتفی شد، متأسفانه برخی افراد تنها به دنبال گرفتن عکس یادگاری با مدال آوران هستند و زمانی که باید به تعهد خود عمل کنند خبری از آن‌ها نیست.
اولاد همچنین در ارزیابی از وضعیت خود، گفت: چون تا پایان سال مسابقه‌ای ندارم برنامه‌ریزی خود را معطوف به انجام تمرینات سنگین و کار با وزنه کرده‌ام تا از نظر بدنی خود را برای مسابقات جهانی سال آینده و بازی‌های پاراآسیایی‌هانگژو چین آماده کنم، به طوری که به جز روز سه‌شنبه هر روز صبح‌ پرتاب دارم و کار با وزنه و تمرینات سنگین را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب انجام می‌دهم و بعدازظهرها تمرینات بدن‌سازی خود را پیگیری می‌کنم تا خود را ابتدا برای مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که اواخر اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، آماده کنم و سپس حضور قدرتمند در مسابقات جهانی پاریس داشته باشم.
وی در پایان افزود: با وجود کم‌توجهی از سوی مسئولان استان، باز هم به دنبال کسب دو مدال طلا در پرتاب وزنه و دیسک در مسابقات جهانی پاریس و پاراآسیایی‌هانگژو چین هستم و برای رسیدن به ‌این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی