[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تحولات مثبت در منطقه ویژه اقتصادی، روزنامه شیراز نوین

محمدهادی ایمانیه در دیدار با اعضای هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی شیراز، با تأکید بر اینکه شاهد اقدامات خوبی در دو سال گذشته در این مجموعه بوده‌ایم، خواستار جهش دوچندان در اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در دیدار با هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی شیراز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان، اقدامات و تحولات انجام شده توسط هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی در دو سال اخیر را مثبت و قابل توجه عنوان کرد و افزود: در همه عرصه‌های مرتبط با توسعه و گسترش فعالیت‌ها در این منطقه، تحولات قابل توجهی انجام شده اما باید سرعت آن دوچندان شود و در حوزه شهر بین‌المللی سلامت، شهر بین‌المللی دانشگاهی و سایر زیر مجموعه‌های مرتبط، تلاش بیشتر و مجدانه و جهش صورت پذیرد. استاندار فارس با تأکید بر اینکه احداث منطقه ویژه اقتصادی علاوه بر ایجاد اشتغال، رونق تولید و ارتقای سطح اقتصادی را در پی دارد، تصریح کرد: در مناطقی که زمین مناسب و سرمایه‌گذاران مستعد وجود دارد، کمک کنید تا این مناطق در سطح شهرستان‌های استان ایجاد شود. وی در ادامه موضوع واگذاری زمین در شهر بین‌المللی سلامت شیراز را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان ساخت: با مجوزات قانونی که برای این مناطق اخذ شده است، می‌توان باکیفیت‌ترین و به‌روزترین خدمات را در سطح بین‌المللی در آن ارائه کرد؛ تحقق این موضوع مستلزم تسهیل مسیر سرمایه‌گذاران برای ورود به این طرح بزرگ است. پزشکان، پیراپزشکان و سایر سرمایه‌گذاران برای ساخت ابنیه‌ مختلف و بهره‌برداری از آن به این مجموعه وارد شوند.
محمدهادی ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شهر دانشگاهی شیراز خواستار بررسی‌های کارشناسی و تسریع در عملیات اجرایی در آن شد و افزود: این مجموعه هم با توجه به وجود دانشگاه‌های مختلف با سطح علمی بالا و بهره‌گیری از اساتید بنام شیراز و استان فارس نقش مهمی در تحول آموزش عالی ایجاد خواهد کرد.
وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت‌های انسانی مستعد، نخبه، آگاه، عالم و خوش‌فکر است، بر ضرورت ارائه راه‌های ماندگاری این افراد در کشور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اصلی‌ترین عامل برای ماندگاری نخبگان، تأمین شغل و مسکن مناسب است؛ شهر بین‌المللی سلامت و شهر دانشگاهی محل مناسبی برای اشتغال این افراد محسوب می‌شود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی