[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

رفع تصرف اراضی ملی بدون تعارف ، روزنامه شیراز نوین

 فرزاد وثوقی- گروه خبر
مدیرکل راه و شهرسازی فارس، از پیشتازی این استان در رفع بدون تعارف تصرف اراضی دولتی با حکم مراجع قضایی خبر داد و گفت: در رفع تصرف اراضی دولتی پیشتاز کشور هستیم و سال گذشته افزون بر سه‌میلیون و ۶۴۸هزار مترمربع از زمین‌های‌ دولتی در این استان توسط یگان حفاظت این اداره کل رفع تصرف شد.
محمودرضا طالبان با اشاره به رفع تصرف سه‌میلیون و ۶۴۸هزار مترمربع از زمین‌های‌ دولتی در استان فارس اعلام کرد: ارزش اراضی رفع تصرف شده طی مدت مذکور ۵۲هزار میلیارد ریال است که به بیت‌المال بازگردانده شد.
وی ادامه داد: همچنین برای یک‌میلیون و ۱۲۷هزار مترمربع از اراضی مذکور احکام قطعی قضایی به نفع دولت صادر شده که ارزش ریالی آن حدود ۵۵هزار میلیارد ریال است.
او اظهار کرد: بنا به اعلام مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، بیشترین رفع تصرف اراضی ملی در کشور طی ۱۰ ماه سال گذشته یعنی از ابتدای فروردین تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۲ به میزان ۵۵۲ مورد مربوط به استان فارس است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: یگان حفاظت این اداره کل با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضان به اراضی ملی و دولتی به شکل جدی و قانونی برخورد می‌کند.
طالبان افزود: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی