[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بازنگری طرح هادی روستاهای قوام‌آباد، شهرک ایثار و مالک اشتر آغاز شد، روزنامه شیراز نوین

مدیر بنیاد مسکن خرامه:
بازنگری طرح هادی روستاهای قوام‌آباد، شهرک ایثار و مالک اشتر آغاز شد 

نشست هماهنگی و کارشناسی بررسی و بازنگری طرح هادی روستاهای قوام‌آباد، شهرک ایثار و مالک اشتر شهرستان خرامه در محل بنیاد مسکن خرامه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، این نشست با حضور اصغر ایزدی مدیر و کارشناسان بنیاد مسکن خرامه، کارشناس فرمانداری، مشاور طرح و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برگزار شد. اصغر ایزدی مدیر بنیاد مسکن خرامه در این نشست بازنگری طرح‌های هادی را فرصتی برای توسعه دوچندان روستاها دانست و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌های قانونی برای توسعه و محرومیت‌زدایی در این مناطق بهره‌گیری می‌شود.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه در ادامه از اعطای تسهیلات بازسازی مسکن روستایی با اعتبارات حوادث خبر داد و گفت: 600 میلیون تومان دراین زمینه جهت احداث 3 واحد مسکونی در شهر و روستای این شهرستان اختصاص یافت. ایزدی همچنین از اعطای تسهیلات تعمیر مسکن روستایی در این شهرستان به مبلغ 180 میلیون تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تسهیلات در جهت تعمیر 6 واحد مسکونی در روستاها هزینه شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه اعطای تسهیلات بلاعوض حوادث احداثی در این شهرستان را نیز از جمله اقدامات مؤثر و مهم برشمرد و گفت: 150 میلیون تومان تسهیلات در این حوزه اختصاص یافت و در جهت احداث 3 واحد در شهر و روستا هزینه شده است. کمک 54 میلیون تومانی بنیاد مسکن شهرستان خرامه جهت تعمیر 6 واحد در شهر و روستا از دیگر مواردی بود که مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه به آن اشاره کرد. ایزدی همچنین در ادامه جمع اعتبار هزینه شده در این حوزه را 25 میلیارد و 131 میلیون ریال ذکر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی