[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

هومن برق‌نورد روی صحنه تئاتر، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا، هومن برق‌نورد که آخرین بار سال ۹۸ روی صحنه تئاتر رفته بود، با نمایش «آنها دروغ می‌گویند» دوباره روی صحنه می‌آید.
هومن برق‌نورد که آخرین بار در سال ۱۳۹۸ در نمایش «زیبایی گاهی زن است» به کارگردانی سهراب حسینی ایفای نقش کرده بود، پس از بیش از چهار سال با نمایش «آنها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی به صحنه تئاتر باز می‌گردد. پیش از این حضور سارا رسول‌زاده و سهیل مستجابیان به‌عنوان دیگر بازیگران این نمایش قطعی شده بود.
حسن مصطفوی؛ تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.
طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی ۱۵نفره به آهنگ‌سازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.
«آنها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.
این نمایش از نیمه اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.
تماشاخانه‌های سیار در مراسم عید سعید فطر
چهار تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری هم‌زمان با اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در تهران به اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان نمازگزار می‌پردازند.
تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در روز عید سعید فطر در داخل و اطراف مصلای امام‌خمینی(ره) تهران با حضور گروه‌های هنری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری اجرا خواهند کرد.
بر همین اساس، «درِ ورودی چهار خیابان چهارم»، «حد فاصل بین درهای ۱۹ و ۲۰»، «خیابان بهشتی، تقاطع علی‌اکبری» و «خیابان خرمشهر، تقاطع عشقیار» مکان‌های استقرار این چهار تماشاخانه است.
پرده‌خوانی، شعرخوانی گروهی، سرودخوانی، اجرای نمایش، برگزاری مسابقه، بازی و سرگرمی، اجرای نمایش «هناس» و ... از جمله برنامه‌هایی است که کانون برای روزه‌اولی‌ها و خانواده‌ها تدارک دیده است.
این برنامه‌ها از ساعت ۶ تا ۹ صبح روز عید سعید فطر در تهران روی تماشاخانه سیار کانون اجرا می‌شوند.
براساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته از سوی شماری از کارشناسان، هلال ماه شوال شاید در شام‌گاه سه‌شنبه ۲۱ فروردین دیده شود و با این گمان، روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ می‌تواند روز عید سعید فطر باشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی