[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بهره‌برداری از باغ ایرانی تا پایان سال، روزنامه شیراز نوین


شهردار منطقه چهار شیراز با بیان اینکه پروژه باغ ایرانی یکی از پروژه‌های شاخص و مهم شیراز است، گفت: تا پایان امسال در‌های این باغ به سوی شهروندان فهیم شیرازی بازگشایی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام‌الدین اسدزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات و آخرین وضعیت اجرای باغ ایرانی اظهار داشت: این باغ با مساحت ۱۰ هکتار در بلوار امیرکبیر در حال ساخت و تجهیز است که علاوه بر این بلوار، یکی از دسترسی‌های دیگر این پروژه از بلوار مهندسین است.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۵ درصد عملیات عمرانی باغ ایرانی انجام شده است، افزود: این باغ از پروژه‌های شاخص و بزرگ شیراز و منطقه چهار این کلان‌شهر به شمار می‌رود که پس از بهره‌برداری، به یکی از مکان‌های زیبای گردشگری تبدیل می‌شود.
شهردار منطقه چهار شیراز گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی این طرح در دست اقدام است و به همین منظور نیز تنها در بخش عمرانی ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.
اسدزاده با اشاره به اینکه این باغ متشکل از سه بخش است، افزود: یک بخش از آن دارای ۹ حوض و کوشک میانی، باغ و گالری بسیار وسیع است.
شهردار منطقه چهار شیراز بیان کرد: باغ مدرن ایرانی به عنوان یک فضای شهری و همچنین به عنوان فضایی با قابلیت‌ها و رویکردهای متفاوت در فصول و زمان‌های مختلف قابل استفاده برای عموم مردم خواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی