[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

بررسی چالش‌های گروه آموزشی یورولوژی ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز خبر داد:
بررسی چالش‌های 
گروه آموزشی یورولوژی 

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و جمعی از اعضای گروه آموزشی یورولوژی دانشگاه، چالش‌های این حوزه بررسی شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در نشست هم‌اندیشی با جمعی از اعضای گروه یورولوژی، از اعضای این گروه پرافتخار آموزشی به پاس تلاش برای ارتقای جایگاه این حوزه و گسترش خدمات در منطقه قدردانی کرد.
دکتر «سید وحید حسینی»، گروه آموزشی یورولوژی دانشگاه را از گروه‌های پرتوان و دلسوز دانست و افزود: گروه آموزشی یورولوژی با توجه به وجود اساتید مجرب و بنام در کشور و منطقه، روزانه پذیرای بیمارانی از سایر استان‌های کشور و حتی کشورهای همسایه است و این امر بر افتخارات دانشگاه در ارائه خدمات درمانی می‌افزاید.
او یکی از دلایل ارتقای گروه یورولوژی دانشگاه را همراهی، همدلی و همکاری اعضای این گروه آموزشی عنوان کرد و بر توسعه ارائه خدمات درمانی و تسریع در دسترسی مردم و بیماران به خدمات این حوزه با امکانات و زیرساخت‌های موجود تأکید کرد.
تلاش بیش از پیش در فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، از دیگر تأکیدات رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست هم‌اندیشی با اعضای گروه آموزشی یورولوژی دانشگاه بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به پیگیری‌های مستمر مسئولان دانشگاه برای ساخت بیمارستان‌های جدید در شیراز، در خصوص توسعه فضای فیزیکی و گسترش فعالیت‌های گروه آموزشی یورولوژی در آینده‌ای نزدیک قول حمایت و همکاری داد.
همچنین در این نشست، اعضای‌های گروه آموزشی یورولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در خصوص چالش‌ها و دغدغه‌های این گروه مانند توسعه فضای فیزیکی، گسترش ارائه خدمات درمانی، اتاق‌های عمل و بخش‌های یورولوژی، فعالیت‌های این گروه آموزشی در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، نمازی و شهید دکتر فقیهی، توضیحاتی ارائه دادند.
نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با جمعی از اعضای گروه آموزشی یورولوژی دانشگاه، صبح روز بیست و پنجم فروردین 1403 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی