[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

«هوش پشه‌ای» بیش از ۱۵۷میلیون تومان فروخت، روزنامه شیراز نوین


ایرنا، آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان جمعه «۲۴ فروردین‌ماه» اعلام شد و نمایش «هوش پشه‌ای» به فروش ۱۵۷ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان دست یافته است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه «۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳» اعلام شد.
در تماشاخانه سنگلج، نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» به کارگردانی فرشید قلی‌پور که از ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲به صحنه رفته است؛ نوزدهمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان یکهزار و ۱۸۵ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن ۲۳۶ نفری، مبلغ ۴۵ میلیون و ۲۰ هزار تومان فروخته است.
همچنین نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان نیز که اجرای خود را از ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ آغاز کرده است؛ با سه اجرا توانسته است ۱۱۹ تماشاگر را به سالن جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن ۲۳۶ نفری، توانسته مبلغ ۷ میلیون و ۴۰ هزار تومان بفروشد. نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی که از سوم اسفندماه ۱۴۰۲ در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با ۳۰ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانسته یک‌هزار و ۹۱۵ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۱۵۷ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان دست یابد.
همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با سه اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانسته ۱۹۱ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۱۶ میلیون و ۱۹۲ هزار تومان دست پیدا کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی