[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

همگرایی صنعتگران کشاورزی در شیراز، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری دو رویداد مهم صنعت کشاورزی خبر داد و گفت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و همچنین بیستمین نمایشگاه ادوات و ماشین‌آلات، قطعات و مکانیزاسیون کشاورزی اردیبهشت‌ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان‌پور افزود: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی در فضایی بالغ بر 16هزار مترمربع از تاریخ چهارم لغایت هفتم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز به کار می‌کند.
این مقام مسئول تصریح کرد: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی، ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون نیز از هجدهم لغایت بیستم اردیبهشت‌ماه میزبان علاقه‌مندان حوزه کشاورزی خواهد بود.
دهقان‌پور با بیان اینکه این دو رویداد مهم صنعت کشاورزی با حضور شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برپا می‌شود، اظهار کرد: تولیدکنندگانی از استان‌های فارس، خراسان رضوی، تهران، خوزستان، همدان، مرکزی، البرز، مازندران، رشت، کرمان، یزد، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی در این دو نمایشگاه حضور دارند. وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۵۰ شرکت توانمند داخلی و خارجی با نمایندگانی از برندهای خارجی شامل کشورهای چین، کره، ژاپن، روسیه، هند، اسپانیا، آلمان، ترکیه و برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان و مسئولان این سازمان در غرفه سازمان جهاد کشاورزی فارس در سالن حافظ آماده پاسخ‌گویی به مراجعان هستند، افزود: از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی موردنیاز حوزه کشاورزی توسط این سازمان و با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس و دستگاه‌های متولی است و از ساعت 15 لغایت 21 میزبان علاقه‌مندان حوزه کشاورزی خواهند بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی