[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد، روزنامه شیراز نوین

فیلم های ایرانی در جشنواره جئونجو در کره جنوبی به نمایش درمی آیند.
به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی، تهیه‌کنندگی حنیف سروری و میرواله مدنی در ادامه حضورهای جهانی خود به بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو در کره جنوبی راه یافت.
این جشنواره سینمایی از  اول تا دهم می(۱۲ تا ۲۴ اردیبهشت) در شهر جئونجو کره جنوبی برگزار خواهد شد و فیلم سینمایی گیجگاه در ۳ نمایش مختلف برای مخاطبان این جشنواره اکران خواهد شد.
ماداکتو پیکچرز عرضه و توزیع بین‌المللی این اثر را بر عهده دارد.
حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، سیاوش چراغی‌پور، علی راد، مریم همتیان، محمد الهی، علی باغفر، ایمان اسماعیل‌پور، داوود ونداده، حامد شیخی، وحید رحمتی؛ با حضور فرهاد آییش و با هنرمندی جمشید هاشم‌پور، رضا صفایی‌پور و حسن رضایی نقش‌آفرینان این فیلم سینمایی هستند.
«گیجگاه» پیش از این وفق به دریافت جایزه از چهلمین جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان ایتالیا، جایزه بهترین فیلم‌نامه از شانزدهمین جشنواره چبوکساری روسیه، جایزه بهترین گروه بازیگران کمدی و بهترین تدوین از پنجمین جشنواره اسکیپتاون در لس‌آنجلس آمریکا شده و همچنین در بیش از ده جشنواره بین‌المللی حضور داشته است.
فیلم‌های «در سرزمین برادران» ساخته رها امیرفضلی و علیرضا قاسمی و «آیه‌های زمینی» از علی عسگری و علیرضا خاتمی نیز در جشنواره فیلم جئونجو به نمایش گذاشته می‌شوند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی