[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

همکاری لورل و هاردی در کافی‌شاپ ایرانی، روزنامه شیراز نوین

نمایش «لورل و هاردی ۱» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ایرج نریمانی و نوشته محبوبه اسلاملو اجرای خود را از ۲۲ فروردین‌ماه در پردیس تئاتر شهرزاد، سالن ۴ بوتیک ایران آغاز کرده است.
به گزارش ایرنا، نمایش لورل و هاردی ۱ با بازی مانا اخوان، بیژن ربیعی، امیر جوادی، سانیا آقایی، مهدیه ابراهیمی، رضا زیوری درخشنده، پرنیا صالحی، حمید زاویه و ایرج نریمانی از ۲۲ فروردین‌ماه تا ۱۹ اردیبهشت، هر روز ساعت ۱۷ در پردیس شهرزاد سالن بوتیک ایران به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «لورل و هاردی وارد ایران شده و لورل با زن ایرانی ازدواج کرده و به مشکل اقتصادی بر می‌خورند. همسرش با عصبانیت به او می‌گوید مشغول کاری شود که با هاردی به دنبال کار به یک کافی‌شاپ می‌روند و در آنجا مشغول کار می‌شوند.»
اجرای نوبت صبح «سیندرلای چینی» و «غول‌ها» از سر گرفته شد
دو نمایش «سیندرلای چینی» و «غول‌ها» به کارگردانی مریم کاظمی برای اجرای نوبت صبح در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه می‌روند.
دو نمایش «سیندرلای چینی» و «غول‌ها» به کارگردانی مریم کاظمی که سال ۱۴۰۲ ویژه اجرای نوبت صبح برای مدارس و مهدهای کودک تولیدشده، اجراهای خود را از سر می‌گیرند. نمایش «سیندرلای چینی» نوشته لاول سوارتزل برگرفته از یک افسانه چینی است، ترجمه این نمایشنامه را حسین فدایی حسین انجام داده و با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده است. در این نمایش بازیگرانی همچون میترا کریم‌خانی، پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، کیانا کریمی و سارینا سالاریان به ایفای نقش می‌پردازند.
نمایش «غول‌ها» یا «غول‌های مدرسه سید هوف» نوشته سید هوف با ترجمه حسین فدایی حسین است که با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده و بازیگرانی همچون پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، بهرنگ رهنمون، مریم ذکاوتی، میلاد رضایی، سارینا سالاریان، آذین معتمدی و کیانا کریمی در آن ایفای نقش می‌کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی