[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

دستگیری سارق کارت‌های بانکی با ۱۵ فقره سرقت ، روزنامه شیراز نوین

دستگیری سارق کارت‌های بانکی با 15 فقره سرقت 

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق سابقه‌دار و کشف 15 فقره سرقت کارت‌های بانکی در شیراز خبر داد. سرهنگ «کاووس حبیبی» در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی شکایت شهروندان مبنی بر سرقت کارت‌های بانکی در محدوده جنوب شهر شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس پایگاه جنوب قرار گرفت.
وی ادامه داد: محل‌های وقوع سرقت به صورت دقیق مورد بررسی میدانی قرار گرفت و مشخص شد سارق با توقف در کنار دستگاه‌های خودپرداز با روش‌هایی اقدام به سرقت کارت‌های بانکی جامانده شهروندان یا در پی درخواست کمک اشخاص به خصوص بی‌سوادان یا افراد مسن با زیرکی اقدام به سرقت کارت بانکی آنان نموده و سپس مبالغی از کارت بانکی شکات برداشت می‌کرده است. رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، در نهایت هویت متهم که فردی سابقه‌دار بود، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ حبیبی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از سارق در هنگام دستگیری تعداد 15 عدد کارت بانکی با اسامی مختلف کشف شد، گفت: سارق در بازجویی‌های پلیسی به 15 فقره سرقت کارت بانکی اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
وی به شهروندان هشدار داد: از ارائه کارت بانکی و رمز آن به افراد غیر قابل اطمینان خودداری کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی