[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد، روزنامه شیراز نوین

دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به آزار و اذیت 2 نفر کرده بود. سرهنگ «مهدی جوکار» در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت 2 نفر مبنی بر آزار و اذیت فرزندشان توسط مردی حدوداً 50ساله ناشناس در یکی از محله‌های شهرستان فیروزآباد، مراتب شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ناشناس با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از کوچه‌های شهر 2 نفر دختربچه را اغفال کرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی موفق شدند مرد 50ساله را شناسایی و وی را در حالی که در حال پرسه‌زنی بود، دستگیر کنند.
سرهنگ جوکار با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از خانواده‌ها درخواست کرد که به کودکان خود بیاموزند که به افراد غریبه هیچ‌وقت اعتماد نکنند و در اماکن عمومی از مقابل چشم پدر و مادر خود دور نشوند و بدون اجازه خانواده به همراه افراد ناشناس جایی نروند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی