[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

«ده‌سالگی» در جشنواره انیمیشن انیماتسیه، روزنامه شیراز نوین


پویانمایی «ده‌سالگی» به کارگردانی فاطمه جعفری به بخش رقابتی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انیماتسیه کشور لهستان راه پیدا کرد.
به گزارش ایسنا، این پویانمایی در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در یک مجموعه ۷۲ دقیقه‌ای برای مخاطبان بالای ۱۴ سال به نمایش گذاشته خواهد شد.
 پویانمایی ۱۸ دقیقه‌ای «ده‌سالگی» قرار است با دیگر فیلم‌های انیمیشن هم‌گروهی خود که بالاترین رای از نگاه مخاطبان کسب خواهند کرد به رقابت بپردازد.
این انیمیشن در سال ۲۰۲۳ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است و تاکنون توانسته در بخش رقابتی جشنواره‌های زیادی حضور داشته باشد.
«ده‌سالگی» داستان پدر و پسری را روایت می‌کند که تنها در کلبه‌ای تک‌افتاده در جنگلی انبوه روزگار می‌گذرانند. پدر شکارچی‌ است و روزی برای سرگرم کردن پسر، صیدی زنده برای او می‌آورد؛ صید که در ابتدا حکم بازیچه را برای پسر دارد باعث تغییری مهم در زندگی او می‌شود. اولویت انتخاب فیلم‌ها برای این جشنواره آثاری است که راه حل‌های جسورانه، غافلگیر‌کننده، نوآورانه و کاربردهای برجسته تکنیک‌های سنتی را با انتخاب موضوع‌های جالب به تصویر کشیده‌اند. سیزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انیماتسیه(Animocje) در کشور لهستان از ۲۶ فروردین تا اول اردیبهشت ۱۴۰۳(۱۴ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در حال برگزاری است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی