[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

پیشکسوتان گنجینه‌های ورزش استان هستند، روزنامه شیراز نوین

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در نخستین نشست با پیشکسوتان فارس در سال جدید گفت: حضور پیشکسوتان ورزش و مرور افتخار‌آفرینی آنها می‌تواند برای نسل جوان استان الگو سازی باشد؛ این عزیزان گنجینه‌های ورزش استان هستند.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، عبدالرحیم خداجو، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دوشنبه 27 فروردین‌ماه جاری در دیدار با پیشکسوتان ورزش استان در محل دفتر انجمن پیشکسوتان ضمن دیدار با اعضای انجمن گفت‌و‌گو کرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در این دیدار با بیان اینکه پیشکسوتان گنجینه‌های ورزش این دیار کهن هستند، گفت: وجود پیشکسوتانی چون شما برای مردم فارس و به ویژه جامعه ورزشی استان مایه افتخار است.
خداجو اظهار داشت: باید در حوزه ورزش و در راستای حفظ و تقویت سرمایه‌های اجتماعی ورزش استان بیش از پیش از پیشکسوتان ورزشی استان به‌عنوان چهره‌های ماندگار ورزش یاد کرد و این کار ارزشمندی است.
وی یادآور شد: باید زندگی و افتخارات کسب‌شده توسط پیشکسوتان ورزشی استان مستند‌سازی شود و چهره‌های پر افتخار و گنجینه‌های ورزش فارس مورد توجه نسل جدید قرار گیرد؛ این مهم در تمام حوزه‌های مختلف ورزش در استان باید پیگیری شود و به مردم؛ به ویژه نسل جوان ورزش استان نیز بیش از پیش معرفی شوند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اظهار داشت: بنیاد برخی از ساختارهای ورزشی استان ضعیف بنا نهاده شده و یا به مرور زمان تضعیف گشته است و این ساختارهای ضعیف باعث شده فرصت‌های خوبی برای فارس از دست برود؛ این مهم باید در سطح استان واکاوی شود که چرا این فرصت‌ها برای استان فارس از دست رفته است تا آن را ریشه‌یابی کرده و برای آن راهکار منطقی و عملیاتی ارائه کنیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی