[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اتمام پروژه پیاده‌روسازی خیابان‌های شوریده شیرازی و انقلاب، روزنامه شیراز نوین

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک شیراز خبر داد:
اتمام پروژه پیاده‌روسازی خیابان‌های شوریده شیرازی و انقلاب

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک شیراز، از به اتمام رسیدن عملیات عمرانی کف‌سازی و پیاده‌روسازی خیابان‌های شوریده شیرازی و انقلاب به متراژ ۳۰۰۰ مترمربع با هدف سامان‌دهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علیرضا سراجی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: در راستای اصلاح و مناسب‌سازی معابر سطح منطقه، عملیات پیاده‌روسازی و بهسازی خیابان‌های شوریده شیرازی و انقلاب به متراژ ۳۰۰۰ مترمربع به اتمام رسید.
وی هدف از اجرای این پروژه را خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان با رویکرد ایمن‌سازی، مناسب‌سازی، زیباسازی و ارتقای کیفیت معابر پیاده‌رو عنوان کرد. معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک شیراز اضافه کرد: با اجرای این پروژه ضمن افزایش ایمنی شهروندان هنگام عبور و مرور و کاستن حوادث احتمالی، جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول شده و عابران به راحتی می‌توانند در این مسیر تردد کنند.
علیرضا سراجی افزود: امروزه به دلیل افزایش جمعیت و معضلات ترافیکی، ساخت پیاده‌روها و تشویق مردم به پیاده‌روی در توسعه پایدار شهرها و سلامت شهروندان نقش مؤثری دارد.
وی در پایان از صبر و شکیبایی شهروندان که با مجموعه شهرداری در طول زمان اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی همکاری می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی