[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

درایت بنیاد مسکن در انضباط مالی ، روزنامه شیراز نوین

سید علیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس، به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) و سالگرد تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مدیرکل و معاونین دیوان محاسبات استان دیدار کرد و گزارشی از حوزه‌های اعتبارات، مالی، پشتیبانی، توسعه روستایی و مسکن شهری ارائه داد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن فارس در این جلسه ضمن ارائه گزارش از عملکرد بنیاد مسکن فارس در حوزه‌های کاری مرتبط، در خصوص نهضت ملی مسکن، طرح منظومه‌های روستایی، سندهای روستایی و شهری و مقاوم‌سازی نیز توضیحاتی ارائه داد.
وی با بیان اینکه آراستگی مالی و انضباط دریافت‌ها و پرداخت‌ها در نهاد بنیاد مسکن شاخص است، گفت: همه دغدغه مدیران و کارکنان این مجموعه ایجاد شرایط بهتر برای زندگی روستائیان و ایجاد مسکن مقاوم است.
حمیدی با بیان اینکه 208هزار و 846 متقاضی در طرح‌های نهضت ملی مسکن استان فارس نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: 36هزار و 722 متقاضی در محدوده شهرستان لارستان و 172هزار و 124 متقاضی در سایر مناطق استان فارس در این طرح تاکنون نام‌نویسی کرده‌اند.
او ادامه داد: برای 25هزار و 459 متقاضی تاکنون پروژه و زمین مناسب اختصاص یافته و طرح‌های نهضت ملی مسکن با مشارکت این متقاضیان آغاز شده است. هفت‌هزار و 315 متقاضی در بانک‌های عامل حساب بانکی افتتاح کرده‌اند و زمینه دریافت تسهیلات برای آنان فراهم شده است.
قناعتی مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس نیز ضمن خوشامدگویی به مدیران بنیاد مسکن استان و تبریک دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) و سالگرد تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در خصوص انضباط مالی و جذب اعتبارات ذی‌حسابی توضیحاتی ارائه داد. وی از نظم و انضباط مالی بنیاد مسکن فارس تقدیر و تشکر نمود. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی