[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دویست‌وچهارمین شورای مسکن فارس برگزار شد، روزنامه شیراز نوین

دویست و چهارمین شورای مسکن استان فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه برگزار شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دویست و چهارمین جلسه شورای مسکن استان پیش از ظهر چهارشنبه ۲۹ فروردین به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد.
 در این جلسه، آخرین وضعیت عملکرد شهرستان‌های کوه‌چنار، رستم، پاسارگاد، خرم‌بید و فراشبند در نهضت ملی مسکن بررسی و در ادامه در خصوص برقراری انشعابات آب و برق و گاز جهت مددجویان سازمان‌های حمایتی تصمیماتی اتخاذ شد.
استاندار فارس در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات آقای محمودرضا طالبان در مدت تصدی مسئولیت راه و شهرسازی استان، برای آقای ناصر رضایی، سرپرست جدید راه و شهرسازی استان آرزوی موفقیت کرد و گفت: تغییرات مدیریتی منحصراً با هدف بهبود و پیشرفت بیش از پیش فعالیت‌ها انجام می‌شود؛ امیدوارم جوان بودن و تجربه مرتبط با حوزه راه و شهرسازی در کنار انگیزه و امید منجر شود جایگاه راه و شهرسازی استان نسبت به گذشته جهش یابد و سرعت کار در این حوزه افزایش چشمگیری داشته باشد.
وی ضمن اینکه خواستار همکاری همه مدیران کل و رؤسای سازمان‌ها با اداره کل راه و شهرسازی استان شد، به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص استان فارس اشاره کرد و گفت: فارس بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در قله قرار دارد، لذا توقع داریم در همه حوزه‌ها این مهم محقق شود. هیچ بن‌بستی برای تحقق این موضوع وجود نداشته و نخواهد داشت؛ پس باید همه تلاش و همت خود را در این زمینه به کار گیرید تا فارس در همه حوزه‌ها برتر و سرآمد باشد. محمدهادی ایمانیه در انتها با تأکید بر اینکه اقدامات تیمی در تحقق اهداف مدنظر مؤثر است، از فرماندار، رئیس راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن شهرستان استهبان به سبب اقدامات انجام شده در حوزه نهضت ملی مسکن قدردانی کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی