[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی فارس در سمت خود ابقا شد، روزنامه شیراز نوین

دکتر کاوه باشتی برای دومین دوره پیاپی با رأی اعضای مجمع، رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس شد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی فارس که صبح امروز با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس و ناصر اشکانی، مسئول امور استان‌های فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و اعضای مجمع برگزار شد دکتر کاوه باشتی تنها کاندیدای این مجمع با اخذ تمامی 17رأی اخذشده به مدت 4 سال رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس شد. دکتر کاوه باشتی فوق تخصص جراحی زانو و آسیب‌های ورزشی است. 
همچنین دکتر زهرا تمدن، عبدالله دوکوهکی، مهرداد شاه‌حسینی، دارا کیانی و عبدالرضا سبحان‌منش با رأی اعضای مجمع به‌عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.
در این مجمع همچنین رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: از شهرستان‌های برتر در زمینه افزایش ورزشکاران سازمان‌یافته به صورت ویژه تجلیل می‌شود.
غلامرضا نوروزی با اشاره به وجود 37 شهرستان در استان فارس این تعداد شهرستان را یک ظرفیت ویژه دانست که باید از این پتانسیل به بهترین شکل استفاده شود.
وی با اشاره به سیاست فدراسیون مبنی بر افزایش ورزشکاران سازمان‌یافته خطاب به رؤسای هیئت‌های پزشکی ورزشی شهرستان‌های استان فارس گفت: از شهرستانی که بتواند در سامان‌دهی و افزایش قابل قبول ورزشکاران سازمان‌یافته موفق عمل کند و بهترین عملکرد را داشته باشد توسط فدراسیون پزشکی ورزشی به صورت ویژه تقدیر می‌شود. وی همچنین با اشاره به عملکرد هیئت پزشکی ورزشی فارس در ادوار گذشته بیان کرد: این هیئت همواره عملکرد مناسبی داشته است، اما اوج شکوفایی هیئت به زمان تصدی دکتر باشتی بر می‌گردد؛ تا جایی که در سال‌های اخیر همواره فارس یکی از دو استان برتر کشور در مجموع فعالیت‌های خود بوده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی