[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فرار از بحران با پنالتی شهریار، روزنامه شیراز نوین

با ضربه پنالتی شهریار مغانلو، طلایی‌پوشان نصف جهان موقتاً از بحران خارج شدند. به گزارش شیرازنوین، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر دیروز در یک بازی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. 
دربی اصفهان با بازی رو به جلو و هجومی سپاهان آغاز شد؛ تیمی که برای ماندن در کورس قهرمانی و بیشتر نشدن فاصله با صدر، روی این سه امتیاز حساب ویژه‌ای باز کرده بود. حملات پرفشار سپاهان در نیمه اول با واکنش‌های پارسا جعفری و دفاع فشرده ذوبی‌ها مهار شد و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رخت‌کن بروند.
نیمه دوم هم با حملات سپاهان آغاز شد و در دقیقه ۶۲ ضربه سر رضا شکاری روی سانتر رامین رضائیان با دخالت سیاوش یزدانی، می‌توانست به گل شاگردان ژوزه مورایس ختم شود، اما جعفری باز هم مانع شد.
سرانجام در دقیقه ۶۹ قفل دروازه ذوب‌آهن باز شد. خطای بازیکن ذوب‌آهن روی شهریار مغانلو سبب شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مغانلو پشت توپ قرار گرفت و این ضربه را خلاف حرکت جعفری وارد دروازه ذوب‌آهن کرد تا سپاهان یک بر صفر جلو بیفتد.
پس از گل سپاهان، ذوبی‌ها با بیرون آمدن از لاک دفاعی برای جبران گل خورده، هجومی به بازی ادامه دادند؛ با این‌حال فشار شاگردان محمد ربیعی نتیجه‌ای نداشت تا سرانجام سپاهان با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را شکست دهد.
سپاهان با این برد، ۴۲ امتیازی شد و با حفظ جایگاه سومی، فاصله‌اش را با صدر به ۸ امتیاز کاهش داد. ذوب‌آهن هم با این شکست، ۳۰ امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی