[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ارزش‌آفرینی استارت‌آپی در کاکتوس ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، دکتر دانش منش گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی فن آوران کشاورزی صدرا، اولین رویداد استارت‌آپی ارزش آفرینی در کاکتوس‌های خوراکی گونه اپونتیا را چهارشنبه 7 دی ماه برگزار می‌کند.
وی اصلی‌ترین مزیت برگزاری چنین رقابت‌هایی را شناسایی ایده‌های برتر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: این رویداد در پنج محور کاربرد اپونتیا در ایجاد امنیت غذایی، فناوری و تکنولوژی تولید اپونتیا، نقش اپونتیا در مدیریت بحران و چالش‌های اقلیمی بخش کشاورزی و فناوری دسته بندی، بسته بندی و فرآوری اپونتیا برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، عقد قرارداد NDA عدم افشای اطلاعات، استقرار رایگان در مرکز نوآوری، حمایت از ایده‌ها و ثبت اختراع را از فرصت‌های ارزشمند در این رویداد عنوان کرد.
وی درباره شرایط شرکت در این رویداد گفت: ورود و شرکت همه افراد اعم از کارکنان، مدرسان و دانشجویان در این رقابت‌ها آزاد است و تنها شرط این است که دارای ایده باشند. دکتر دانش منش با بیان اینکه ثبت نام و ارسال ایده تا 25 آذرماه امسال صورت می‌گیرد، اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت ایده خود از طریق مراجعه به آدرس: htpp/startup.farsuast 
اقدام کنند. 
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد می‌توانند به شهر جدید صدرا میدان بهارستان بلوار زاگرس مرکز آموزش علمی کاربردی فن آوران کشاورزی صدرا مراجعه کرده یا با شماره 09336479737 
تماس بگیرند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی