[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

حرکت تأمین اجتماعی به سمت وظیفه‌مداری، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تأمین اجتماعی استان فارس، نظام خیرآبادی مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت سازمان تأمین اجتماعی ضمن بازدید از مجموعه فعالیت‌های اداره کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس و آشنایی با مسائل و مشکلات در جلسه مشترک کارگروه‌های درمانی و بیمه‌ای استان اظهار داشت: ساختار سازمان تأمین اجتماعی به سمت وظیفه‌مداری حرکت کرده و بحث نوسازی تشکیلات واحد‌های اجرایی و ستادی در حال بررسی 
است.
وی افزود: تشکیلات شعب بر اساس وظایف محوله اصلاح خواهند شد و ساختار واحد‌هایی مانند بازرسی دفاتر قانونی جهت بهبود و سهول امر وصول حق بیمه مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.
نظام خیرآبادی همچنین در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی شیراز اظهار داشت: با عنایت به اینکه شهر شیراز به عنوان قطب پزشکی خصوصاً در جنوب کشور مطرح است، ضروری است نسبت به اصلاح ساختارها و امکانات درمانی این شهر توجه ویژه‌ای شود. مسئله پزشک خانواده در استان‌های فارس و مازندران و هماهنگی این ساختار با ساختار فعلی باید مورد بازنگری و بهینه‌سازی قرار گیرد.
وی در جلسه مشترک بیمه و درمان در خصوص نحوه تصویب نظام هماهنگ پرداخت کارکنان تأمین اجتماعی و سیاست‌گذاری‌های در دست تدوین در حوزه منابع انسانی، تیپ‌بندی شعب اجرایی، کارراهه شغلی کارکنان و... توضیحاتی ارائه نمودند. شایان ذکر است، مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی و جمعی از مراجعین نیز به بیان مشکلات خود در بازدید از مراکز بیمه‌ای و درمانی پرداختند.
مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت سازمان تأمین اجتماعی ار بیمارستان شهید بهشتی، شعبه 2 شیراز، اداره کل تأمین اجتماعی و مرکز رسیدگی به اسناد پزشکی بازدید به عمل آورد. نظارت بر حسن اجرای آزمون استخدامی تأمین اجتماعی از دیگر اهداف این سفر سه‌روزه اعلام گردیده است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی