[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

عملیات تکمیلی بلوار گندم با زیرسازی این بلوار در حال پیشرفت است، روزنامه شیراز نوین

 شهردار منطقه سه شیراز:
عملیات تکمیلی بلوار گندم 
با زیرسازی این بلوار در حال پیشرفت است

شهردار منطقه سه کلان‌شهر شیراز از عملیات تکمیلی بلوار گندم شهرک رکن‌آباد خبر داد و گفت: زیرسازی و آسفالت لاین رفت این بلوار انجام شده و در حال حاضر این بلوار در مرحله زیرسازی لاین برگشت است و پس از آماده‌سازی و تحکیم بستر مسیر، عملیات روکش آسفالت آن نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، سید محمد جواد افضلی بلوار 45 متری گندم را یکی از بلوار‌های احداث شده از سوی این شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: برای احداث این بلوار، فعالیت‌های عمرانی چون لوله‌گذاری هدایت آب‌های سطحی با لوله‌های 1000 بتنی و 400 کاروگیت، به ترتیب با طول‌های 800 و 350 متر، خاک‌برداری و خاکریزی، کانیوا و لبه‌گذاری حاشیه خیابان و احداث رفوژ میانی معبر انجام شده و پس طی این مراحل، به مرحله زیرسازی و آسفالت رسیده است. شهردار منطقه سه به دیگر مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و افزود: بلوار 45 متری گندم به‌صورت دو لاین رفت و برگشت است که پس از اتمام عملیات زیرسازی و روکش آسفالت، معبری برای دسترسی آسان شهروندان به خیابان تلاش غربی و دیگر نقاط شهرک رکن‌آباد خواهد بود.
وی ارتقای زیرساخت‌های شهری، بهسازی خیابان‌ها و تسهیل در تردد شهروندان و وسایط نقلیه را از جمله اهداف اجرای این پروژه برشمرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی