[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

برنامه‌ریزی «تُوان» فارس برای برگزاری مسابقات بین‌المللی، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی تُوان استان فارس، اولین جلسه گروه توان استان فارس در سال جاری با حضور اساتید این رشته برگزار شد.
مسئول توان استان فارس گفت: اردوی مسابقات بین‌المللی توان نیمه اول اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد تا رزمی‌کاران برای تیرماه آمادگی کامل را داشته باشند.
فرجام شفیعی به اتمام بیمه‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: بیمه ورزشی برخی ورزشکاران تا پایان سال اعتبار داشته و ضروری است ورزشکاران بیمه‌های خود را تمدید کنند.
وی اضافه کرد: اعتبار نمایندگی شهرستان‌ها یک‌ساله بود که در واقع تا پایان سال گذشته بوده و اکنون اعتبار آنها تمام شده؛ باید از فدراسیون مجوز نمایندگی سال جدید به نفرات استانی داده شود که نمایندگی شهرستان‌ها تمدید شود.
مسئول توان استان فارس اظهار داشت: ۲۵ اردیبهشت انتخابات فدراسیون است و مسئول جدید فدارسیون مشخص خواهد شد که بعد از برگزاری انتخابات نامه نمایندگی توان صادر خواهد شد؛ بعد از آن کمیته‌ها نیز حکم خود را دریافت می‌کنند؛ همچنین آزمون‌های سربند در سال جاری بعد از مشخص شدن نرخ‌نامه برگزار می‌شود.
شفیعی بر لزوم ارتقای توان رزمی‌کاران تأکید داشت و گفت: تمرین مشترک در قالب استاژ نیز به صورت جداگانه ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود؛ همچینن تمرین بین باشگاهی نیز از ضروریات رزمی است.
وی به دوره بافت‌گردی رایگان ویژه اعضای توان اشاره کرد و گفت: کمیته فرهنگی نیز در تاریخ ۲۸ اردیبهشت یک دوره بافت‌گردی برگزار می‌کند که برنامه‌ریزی لازم جهت حضور با تمام ورزشکاران داشته باشیم.
شفیعی اذعان داشت: برای برگزاری مسابقات تاپ توان کشوری و بین‌الملل در شیراز در حال برنامه‌ریزی هستیم که در همه سنین با توجه به وزن حتی با خانواده می توانند شرکت کنند.
در پایان این جلسه از اساتیدی که در سال گذشته به‌ صورت مستمر همکاری داشتند با اهدای لوح تقدیر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی