[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

شبکه پایدار با تلاش سیمبانان، روزنامه شیراز نوین

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی سیمبان، مراسم گرامیداشت روز سیمبان و تجلیل از همکاران سیمبان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برگزار شد. در این مراسم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اظهار داشت: استمرار خدمات برق بدون حضور سیمبانان امکان‌پذیر نیست و این تلاشگران خدوم در طول سال اعم از فصل گرم و سرد، با تلاش بی‌وقفه و کوشش شبانه‌روزی در جهت پایداری شبکه‌های برق تمام توان خویش را به کار می‌بندد تا روشنی‌بخش خانه‌های هم‌استانی‌های عزیز باشند.
حمیدرضا کریمی‌فرد، حضور سیمبانان زحمت‌کش، توانمند و بامهارت در این شرکت را یک حسن بزرگ و ارزشمند دانست و بیان داشت: شما عزیزان از سرمایه‌های اصلی شرکت هستید؛ چراکه بدون حضور مجدانه و تلاش‌های شما، نگهداری و حفظ و حراست از شبکه گسترده توزیع برق استان برای لحظه‌ای ممکن نخواهد بود.
این مقام مسئول بر رعایت اصول و الزامات ایمنی حین کار از سوی همکاران سیمبان تأکید کرد و گفت: توجه به نکات ایمنی از ملزومات اصلی شغل حساس و مهم سیمبانی است و سیمبانان باید حین خدمت‌رسانی نکات ایمنی را رعایت کرده و مدنظر داشته باشند تا با سلامت کامل بتوانند فعالیت خود را به انجام برسانند.
کریمی‌فرد در ادامه به نقش مهم سیمبانان در تحقق برنامه‌های مدیریت مصرف برق و گذر از ساعات اوج بار در تابستان سال جاری اشاره نمود و خاطرنشان کرد: گذر از پیک تابستان سال جاری، با تلاش ‌جهادی همه همکاران میسر خواهد شد که سیمبانان به‌عنوان رزمندگان خط مقدم برق‌رسانی، نقش بسزایی در موفقیت این برنامه‌ها و پایداری شبکه دارند.
 در بخش دیگری از این مراسم، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز با گرامیداشت روز سیمبان، بر لزوم بهره‌مندی این نیروهای با ارزش از دوره‌های آموزشی جدید تأکید کرد. حمیدرضا جلایر اظهار داشت: بیش از 800 سیمبان در حوزه و جبهه‌های مختلف کاری در صنعت توزیع برق استان فارس در حال فعالیت شبانه‌روزی هستند که بی‌تردید برخورداری آنان از آموزش‌های مستمر و به‌روز می‌تواند در کاهش بروز خطرات و حوادث حین کار و توانمندتر شدن آنان تأثیر بسزایی داشته باشد. وی بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و توجه به سلامتی از سوی سیمبانان تأکید کرد و افزود: سیمبانان همواره در تمامی اوقات حتی در شرایط سخت آب و هوایی استان، با جان و دل به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا هیچ خللی در برق‌رسانی پایدار به مردم ایجاد نشود؛ از این رو رعایت اصول ایمنی حین کار و حفظ جان بسیار ضرورت دارد.
لازم به ذکر است، در پایان مراسم از سیمبانان با اهدای شاخه گل تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی