[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

کنگره شهدای کارمند باشکوه برگزار شود ، روزنامه شیراز نوین

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ادارات استان فارس باید در زمینه تعیین تعداد و مشخصات شهدای کارمند و همچنین اقدامات مرتبط با کنگره شهدای کارمند نهایت همکاری را داشته باشند. 
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محسن نعمتی در جلسه ستاد برگزاری کنگره شهدای کارمند استان اظهار داشت: ادارات باید ساخت نمادهای شهدای مرتبط با دستگاه خود را پیگیری کنند و زمینه‌سازی برای برگزاری کنگره شهدا به صورت باشکوه و الهام‌بخش را در دستور کار قرار 
دهند.
وی با بیان اینکه فرمانداری‌ها موظف هستند برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاسیه‌های شهدا در سطح شهرستان را با جدیت مدیریت کنند، ادامه داد: تألیف و نگارش کتاب نقش ادارات در دفاع مقدس توسط همه ادارات بسیار مهم است و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری می‌تواند این موضوع را پیگیری کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تأکید بر نقش ویژه استانداری فارس در دوران دفاع مقدس، افزود: استانداری فارس هم در ستاد پشتیبانی جنگ و هم در ستاد بازسازی آبادان و مهران و دیگر مناطق نقش برجسته‌ای داشته است.
نعمتی به انتخاب شهید عزیز قاضی به عنوان شهید شاخص استان فارس اشاره کرد و گفت: این شهید عزیز از مدیران و کارکنان استانداری فارس بوده و سالن جلسات استانداری از سال‌ها قبل به نام این شهید گران‌قدر مزین شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی