[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

پوران درخشنده «عشق» می‌سازد، روزنامه شیراز نوین

پوران درخشنده در تدارک ساخت فیلم «عشق» با موضوع مهاجرت و با حضور بازیگران ایرانی و خارجی است.
این کارگردان که از چند سال قبل درصدد ساخت فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» بوده، در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد:‌ هنوز موافقتی برای ساخت این فیلم از‌سوی سازمان سینمایی اعلام نشده در‌صورتی‌که پیش‌تر در دولت گذشته مجوز ساخت گرفته بودم ولی به‌دلیل هم‌زمانی با دوران شیوع کرونا و بعد هم یکسری مشکلات دیگر تاریخ پروانه ساخت منقضی شد و نتوانستم ساخت آن را زودتر شروع کنم. وقتی هم برای تمدید پروانه اقدام کردم با آن موافقت نشد. برای من سؤال است که مگر شرایط با گذشته چه فرقی دارد که الان نمی‌توان چنین فیلمی را ساخت؟
درخشنده درباره اینکه در سال جدید محورهایی برای فیلم‌سازی اعلام شده که موضوعات اجتماعی و معضلات فرهنگی را هم در برمی‌گیرد، گفت: واقعیت این است که من برای ساخت فیلمی که موضوع و دغدغه‌ای فرهنگی و اجتماعی دارد، جوابی قانع کننده نگرفتم.
وی اضافه کرد:‌ در حال حاضر یک فیلم‌نامه دیگر هم دارم که آن را در آمریکا نوشتم و پروانه ساختش را هم گرفته‌ام. این فیلم‌نامه با نام «عشق» درباره مهاجرت است که فعلاً اولویت اصلی‌ام ساخت همین فیلم است.  
درخشنده این روزها در حال مذاکره با بازیگران است تا هر چه زودتر فیلمش را که با نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی خودش ساخته خواهد شد، کلید بزند. او تأکید دارد که «عشق» را حتماً باید در خارج از کشور بسازد.  
این فیلم‌ساز کرمانشاهی از مدت‌ها قبل مشغول نوشتن رمانی براساس زندگی مادرش بوده که درباره آن می‌گوید:‌ رمان«مادرم ایران» احتمالاً تا ماه آینده تمام می‌شود و پس از پایان کار برای انتشار آن اقدام می‌کنم.  قصد دارم در آینده هم یک سریال براساس همین رمان برای شبکه نمایش خانگی بسازم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی