[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

رئیس‌کل دادگستری فارس: ورزش مقوله‌ای مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، روزنامه شیراز نوین

رئیس کل دادگستری استان فارس در جلسه مشترک با مدیرکل و مسئولان ورزش و جوانان فارس بر استفاده از ظرفیت های ورزشی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌های ورزشی می‌تواند مسیر تحقق اهداف پیش‌بینی شده در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در سند تحول قضایی را هموارتر کند.
به گزارش روابط‌عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی ورزش را یکی از مهم‌ترین مقوله‌های تأثیرگذار در پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: جوانان و نوجوانان بیش از هر گروه سنی در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند و مقوله ورزش تکیه‌گاهی امن برای جلوگیری از گرایش‌های ضد اجتماعی جوانان و نوجوانان است. نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس همکاری نزدیک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس و اداره کل ورزش و جوانان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های ورزشی می‌تواند مسیر تحقق اهداف پیش‌بینی شده در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در سند تحول قضایی را هموارتر کند. حجت الاسلام والمسلمین موسوی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مسئولان ورزش و جوانان فارس به ظرفیت‌های ورزشی استان اشاره کرد و افزود: وجود 13 ورزشکار جهانی و المپیکی در استان فارس، ظرفیت الگو‌سازی مناسبی برای نوجوانان و جوانان است.
وی همچنین در تشریح تأسیسات قانونی جایگزین‌های حبس، هدایت مجازات‌های جایگزین به سمت ارائه خدمات در حوزه ورزش اشاره‌کرد و خاطر‌نشان ساخت: هماهنگی‌های لازم در‌این‌خصوص با محاکم کیفری انجام شده است و در سال جدید آرای جایگزین با محوریت ارائه خدمات ورزشی صادر خواهد شد.
رئیس کل دادگستری فارس، آموزش نمایندگان حقوقی در کلیه شهرستان‌های استان فارس به منظور دفاع از حقوق اداره کل ورزش و جوانان در پرونده‌های قضایی را از جمله ضروریات کنونی مجموعه ورزش و جوانان فارس خواند و از آمادگی دادگستری استان در ارائه این آموزش‌ها خبر داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی