[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

زیرساخت‌های اطلاع‌رسانی معطوف به هدایت و رضایت است ، روزنامه شیراز نوین

آماده‌سازی زیرساخت‌های مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز در فرآیند «هدایت-رضایت» شهروندان و میهمانان این کلان‌شهر هدف‌گذاری شده است. 
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، از آماده‌سازی زیرساخت‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های جدید مرکز ارتباطات مردمی(سامانه ۱۳۷) در فرآیند راهنمایی، هدایت و رضایت شهروندان و میهمانان این کلان‌شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی با اشاره به قابلیت‌های جدیدی که در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ به سامانه ۱۳۷ افزوده و پوسته جدید آن رونمایی شد، گفت: این ظرفیت‌های جدید و منحصربه‌فرد، امکان تعریف مهلت زمانی انجام کار برای هر گزارش، امکان ثبت امتیاز عملکرد برای هر وضعیت، امکان رضایت‌سنجی از کلیه گزارش‌های شهروندی، امکان رهگیری گزارش شهروندی به‌ صورت مستمر، امکان تغییر وضعیت خودکار و اجرای برنامه کاربردی، کاربران حوزه‌ها را با هدف ایجاد رضایتمندی شهروندان ایجاد کرده است. وی با تأکید بر قابلیت سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز به‌عنوان سامانه‌ای هوشمند عنوان کرد: در این راستا می‌توان به رویکردهای متعددی نظیر راهنمای مسافر، پاسخگویی به مسافر و شهروندان و نظارت ناظران شورای اسلامی شهر و ثبت گزارش اشاره کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به موضوع راهنمایی مسافر پرداخت و بیان کرد: مراکز اسکان و اقامت، اماکن فرهنگی و گردشگری، پارکینگ‌ها و خدمات فرهنگی و عمومی(گرمابه‌ها، کشیک اصناف و...) از مواردی بودند که مسافران از طریق مرکز ارتباطات مردمی شهرداری سامانه ۱۳۷ راهنمایی شدند.
به گفته جاویدی، در راهنمایی به مسافران لینک مکان مورد نظر به همراه لینک نقشه شهر با لایه‌های متعدد برای تماس‌گیرنده، پیامک شد.
وی اضافه کرد: در نوروز ۱۴۰۳ با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجادشده در سامانه ۱۳۷، نسخه موبایلی و فرآیند نظارت بر خدمات شهری ایجاد شد و ناظران شورای اسلامی شهر در ایام نوروز گزارش‌هایی ثبت کرده و برای رسیدگی و رفع ایراد به حوزه‌های شهرداری ارجاع دادند.
جاویدی عنوان کرد: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز در کنار پاسخگویی به مسافران و شهروندان، به نظرسنجی از مسافران نوروزی، زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) و شهروندان در نقاط مختلفی نظیر مراکز خرید، گردشگری و کمپ‌ها پرداخته و نظرات آنها را نسبت به عملکرد مجموعه شهرداری در نوروز در زمینه‌های مختلف بررسی کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی