[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

برگزاری دور دوم میزهای خدمت این حوزه به‌صورت تخصصی، روزنامه شیراز نوین

ابراهیم کمالی در میز خدمت املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۹ شیراز گفت: در دور دوم این میزهای خدمت در مناطق یازده‌گانه شهرداری بنا داریم تا مسائل را به‌صورت تخصصی‌تر بررسی کرده و سعی می‌کنیم به مسائلی که چندین سال در اقصی‌نقاط این کلان‌شهر دچار مشکل بوده، بپردازیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، میز خدمت املاک و مستغلات با حضور ابراهیم کمالی نایب‌رئیس کمیسیون برنامه ‌و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر، سیده مریم حسینی رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر، نادر ترکمانی‌نژاد مدیرکل املاک و مستغلات، قاسم حسن‌پورفرد مدیرکل امور حقوقی و شهردار و معاونان و مسئولان شهرداری منطقه ۹ شیراز در این منطقه تشکیل شد.
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه ‌و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز در این راستا اظهار کرد: امروز دوازدهمین جلسه از جلسات میز خدمت املاک و مستغلات در شهرداری منطقه ۹ بود که در آن بسیاری از مسائلی که مردم در این منطقه و سایر مناطق با آن روبه‌رو بودند، بررسی و دستور لازم در خصوص حل این مسائل در همان موقع صادر شد.
ابراهیم کمالی با بیان اینکه شهرداری منطقه یک به‌عنوان آخرین میز خدمت دور نخست در هفته آینده خواهد بود، از برگزاری میزهای خدمت در دور نخست ابراز خرسندی و بیان کرد: مسائلی که مردم با آن در این مناطق روبه‌رو بوده، بررسی و دستور حل آن در لحظه صادر شده است.
وی از نخستین میز خدمت دور دوم در اداره‌کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز خبر داد و عنوان کرد: در دور دوم این میز خدمت بنا داریم تا مسائل را به‌صورت تخصصی‌تر بررسی کرده و سعی می‌کنیم به مسائلی که چندین سال در اقصی‌نقاط شهر شیراز دچار مشکل بوده، بپردازیم. عضو و ناظر اداره‌کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز عنوان کرد: در این دور سعی خواهیم کرد از مدیران دستگاه‌های دیگر که به نحوی در ارتباط با این پرونده‌ها نیز هستند، دعوت کرده تا در لحظه نسبت به حل مشکلات اقدام شود.
عضو و ناظر شورای اسلامی در شهرداری منطقه ۹ شیراز از اهتمام نایب‌رئیس کمیسیون برنامه ‌و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر و مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری در خصوص برگزاری میز خدمت این حوزه قدردانی کرد.
شهردار منطقه ۹ شیراز اظهار کرد: دیروز جلسه‌ای سه‌ساعته با حضور ناظران شورا در اداره املاک و شهرداری منطقه ۹ شیراز، مدیران و مسئولان اداره املاک و مردم شریف این منطقه برگزار شد و مسائل و مشکلات موردبررسی قرار گرفت و سعی بر این شد تا این مسائل و مشکلات در همین جلسه رفع شود.
عبدالصالح رستم‌زاده ابراز امیدواری کرد: با برگزاری جلساتی از این ‌دست، شاهد کاهش مشکلات مردم و ارائه خدمات بهتر به مردم خوب ساکن در شهرداری منطقه ۹ شیراز باشیم. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی