[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دل پیرو جانشین آنیلی در یوونتوس؟، روزنامه شیراز نوین

دل پیرو آماده کمک به یوونتوس است زیرا بیانکونری در وضعیت آشفته‌ای از لحاظ مدیریتی قرار دارد. دل پیرو جانشین آنیلی در یوونتوس می‌شود؟
به گزارش ورزش سه، الساندرو دل پیرو آماده است تا به یوونتوس کمک کند چرا که غول‌های سری آ در جست‌وجوی رئیسی برای جایگزینی آندره آ آنیلی و یک هیئت مدیره کاملاً جدید هستند.
یوونتوس پس از یک جلسه اضطراری در روز دوشنبه اعلام کرد که آنیلی، نایب رئیس پاول ندود و مدیر عامل مائوریتزیو آریوابنه همگی از سمت خود کناره گیری کرده‌اند. ‌این در بحبوحه تحقیقات درباره تقلب مالیاتی صورت می‌گیرد که اگرچه یوونتوس آن را رد کرده است اما ‌این باشگاه زیان 254.3 میلیون یورویی برای فصل 2021-2022 ثبت کرده است. اکسور که سهام اصلی یووه را در اختیار دارد، روز سه‌شنبه اعلام کرد که جانلوکا فررو در صف جایگزینی آنیلی به عنوان رئیس است. انتظار می‌رود هر تصمیمی‌ در مورد ‌اینکه چه کسی جانشین آنیلی، ندود و آریوابنه می‌شود در جلسه سهامداران در 18 ژانویه گرفته شود. در دوره سخت دیگری که خارج از زمین برای تیم تورینی وجود دارد، دل پیرو، اسطوره باشگاه، نشان داده است که آماده است به هر طریق ممکن به یووه کمک کند، دقیقاً همان طور که به عنوان یک بازیکن انجام داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی