[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جنوب فارس، منطقه شاخص در مشارکت خیران است، روزنامه شیراز نوین

نخستین نشست مجمع خیرین حساب 100 حضرت امام(ره) در لارستان با حضور عطاءالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و مسئولان محلی در این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، زمانی در این نشست که با حضور حاج آقا نجفی از دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه شهرستان لارستان، محمدهادی میزان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، قنبرنژاد و قادری نمایندگان خیرین مسکن‌ساز 313 لارستان در محل دفتر مدیریت بنیاد مسکن لارستان تشکیل گردید، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های خیرین در پیشبرد طرح‌های تأمین مسکن و توسعه روستایی تأکید کرد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به ظرفیت خیران در استان فارس و جنوب این استان افزود: تأکیدات فراوان مبنی بر استفاده از ظرفیت، توانایی و انگیزه خیران استان انجام شده و باید آن طور که شایسته است، از ظرفیت آن‌ها استفاده شده و گسترش یابد.
زمانی خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که توانایی مالی دارند، در کارهای خیر مشارکت داشته اند. خیران و به ویژه نیک‌اندیشان برای تأمین مسکن نیازمندان همواره برای کمک به مردم پیشگام بوده‌اند و شهرهای جنوبی فارس در این حوزه پیشتاز است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: فارس و لارستان از دیرباز مهد فرهیختگان و خیران بوده که دغدغه خدمت‌رسانی به مردمی را داشته که با فرهنگ دین و آموزه‌های معنوی کار خیر آشنا بوده‌اند. از مهم‌ترین وظایف دینی و شرعی در خصوص مباحث اجتماعی، رفع مشکلات مردم و برنامه‌ریزی برای رفاه حال مردم و هزینه در این راه بوده است.
زمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، همچنین در جلسه ای با مدیران شهرستان‌های لار، گراش، اوز و خنج در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان به رایزنی با مدیران بنیاد مسکن برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی در این شهرستان‌ها پرداخت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی