پاسخگویی به بیش از ۸۹هزار تماس مردمی در مرکز امداد مکانیزه، روزنامه شیراز نوین
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از پاسخگویی به 89هزار و 735 تماس در مرکز امداد مکانیزه کلانشهر شیراز طی سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، وحید بهفر، سرپرست شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه سامانه امداد مکانیزه 194 گاز، سامانهای نرمافزاری است که به منظور مدیریت الکترونیکی حوادث و اتفاقات ناشی ازگاز طبیعی راهاندازی گردیده است، گفت: مهمترین عملکرد این سامانه، برنامهریزی حضور بهموقع امدادرسانان در محل وقوع حادثه یا تأسیسات نیازمند تعمیرات میباشد. وی با اشاره به اینکه تماسهای دریافتی مرکز امداد مکانیزه به دو گروه عملیاتی و غیرعملیاتی تقسیم میشود، تصریح کرد: نحوه پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سؤال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی میشود. سرپرست شرکت گاز استان فارس افزود: اغلب مشکلات و سؤالات مشترکان با راهنمایی کارشناس اپراتور به صورت شفاهی پاسخ داده میشود؛ اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیروهای امداد در محل حادثه است که در این صورت اطلاعات به صورت آنلاین به واحدهای مربوطه ارسال میشود و به دنبال آن نیروهای امدادی مستقر در آن مرکز با حضور سریع در محل حادثه اقدام به امدادرسانی و برطرف کردن مشکل میکنند. بهفر با بیان اینکه واحد امداد گاز در تمامی فصول و به صورت 24ساعته در خدمت هماستانیها و مشترکین گاز میباشد، بیان کرد: در همین راستا اقدامات مقتضی برای بهبود مدیریت الکترونیکی امداد گاز از جمله بازنگری و پایش مستمر فرایند امدادرسانی و ساماندهی نیروهای امدادی بر اساس آخرین استانداردهای موجود پیگیری میشود. شایان ذکر است، مرکز مکانیزه بهرهبرداری و امداد گاز کلانشهر شیراز با 9 پست امدادی و گشت سیار و 5 دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانهروز آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مشترکان گاز شیراز است.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین