[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

معاون استاندار فارس : دشمن از ‌ایران قوی هراس دارد، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمن از ‌اینکه ‌ایران اسلامی‌ در مسیر قدرتمند شدن قرار گرفته در هراس است و با سنگ اندازی و دشمنی به دنبال مانع تراشی است.
به گزارش ‌ایرنا، اسماعیل محبی‌پور، روز جمعه در یادواره شهدای مهدی آباد شیراز افزود: در چنین شرایطی، مردم و مسئولان باید دست در دست هم در مسیر آبادانی کشور گام بردارند.
وی اظهار داشت: چه کسی امروز می‌تواند دشمنی کشورهای اروپایی را در جنگ تحمیلی کتمان کند، در هشت سال جنگ تحمیلی چه خسارت‌هایی به کشور وارد کردند؟
او ادامه داد:‌ اینکه امروز عده‌ای توسط همان دشمنان تحریک می‌شوند و در مقابل کشور قرار می‌گیرند و خسارت می‌زنند ناشی از بی اطلاعی یا خیانت آن‌ها است.
وی، ضمن اشاره به نقش نیروهای بسیج در مدیریت اغتشاشات بیان کرد: وقتی به خاندان اهل بیت (ع) تعرض و توهین می‌شود، بسیجیان، مجاهدان و همه کسانی که وجدان بیداری دارند در مقابل متعرضان و توهین‌کنندگان می‌ایستند و مقابله می‌کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: امروز بسیجی‌های ما در مقابل اغتشاشگران قد علم کرده‌اند و از خود هزینه می‌کنند و حاضرند که جان خود را هم در ‌این راه فدا کنند.
محبی‌پور گفت: در مقطع کنونی وقتی که نام ‌ایران و خاندان اهل بیت (ع) بیاید بسیجی و پاسدار سینه سپر می‌کند و نمی‌پرسد که چه کسی تحریک کننده است چرا که فرق نمی‌کند و ما برای دفاع از کشور با هیچ کس تعارف نداریم. وی افزود: از ابتدای شهریورماه تاکنون ۲۰ شهید در استان فارس تقدیم امنیت کشور و استان شده که ۱۳ نفرشان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به شهادت رسیدند. او ادامه داد: در‌ این فتنه دست دشمن از آستین کسانی بیرون آمد که فضای هیجانی را دامن زدند و برخی هم تحت تأثیر رسانه‌ها و با محوریت عملیات میدانی گروهک‌های ضد انقلاب برای بر هم زدن امنیت و آسایش کشور به خیابان‌ها ریختند و به نظام و مردم هزینه و خسارت تحمیل کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در شهر شیراز با حماسه آفرینی مدافعان امنیت و فرماندهی صحیح، کمتر هزینه و خسارت وارد شده اما همین خسارت هم باید از بودجه‌های سالانه عمرانی و خدماتی و بهداشتی جبران شود.
محبی‌پور افزود: استمرار مسیر پیش رونده نظام به دلیل اصول و پایبندی‌هایی است که مردم دارند، تا زمانی که مردم به وحدانیت خدا اعتقاد دارند و به خاندان اهل بیت (ع) احترام می‌گذارند و تا زمانی که مردم به تمامیت ارضی ‌ایران معتقد هستند جریان باطل و انحراف و ‌ایادی شیطان و جریان‌های تجزیه طلب در مقابل آن‌ها قرار می‌گیرد اما‌ ایرانی با غیرت، مسلمان و با شرف در مقابل هیچ کدام سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی