[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سرمربی استرالیا : آرژانتین را حذف می‌کنیم!، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ گراهام آرنولد با خوشبینی بسیار زیادی از پیروزی استرالیا برابر آرژانتین و راهیابی به یک چهارم نهایی جام جهانی صحبت کرد.
تیم ملی استرالیا در آخرین بازی مرحله گروهی خود توانست 1-0 سوئیس را شکست دهد و پس از فرانسه به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی شود. در ابتدا کمتر کسی تصور می‌کرد استرالیا در گروهی که فرانسه، دانمارک و تونس بودند، شانس صعود داشته باشد ولی تیم تحت هدایت گراهام آرنولد، معادلات را به هم زد.
آرنولد نسبت به حذف آرژانتین و صعود به یک چهارم نهایی نیز خوشبین است و به خبرنگاران گفت:«البته که می‌توانیم برابر آرژانتین پیروز شویم. سال گذشته در المپیک توکیو 2-0 آرژانتین را شکست دادیم و بازی امروز(شنبه) هم بازی بین یک تیم زردپوش و یک تیم آبی و سفیدپوش است. یازده نفر برابر یازده نفر قرار خواهند گرفت و هر اتفاقی ممکن است در بازی رخ بدهد.»
آرنولد ادامه داد:«از همان ابتدا گفته بودم که می‌خواهیم صعود کنیم و برابر بهترین‌ها بازی کنیم. ما یکی از 32 تیم جام بودیم و حالا در بین 16 تا هستیم. دوست دارم با برزیل روبه‌رو شویم و امروز باید از سد آرژانتین که یکی از مدعیان بزرگ است، عبور کنیم. می‌خواهیم به دنیا ثابت کنیم که استرالیا چه کشوری است و چه فرهنگ ورزشی بزرگی دارد.»
فاصله اندک بین آخرین بازی گروهی و بازی یک هشتم نهایی:«فقط دو روز بین ‌این دو بازی فاصله است و همه چیز به ذهنیت بازیکنان و شور و اشتیاق تیم بستگی دارد. چیزی که تا به ‌اینجا نشان داده‌ایم، اتحاد تیمی‌ است. ما یک گروه متعهد و مسئولیت پذیر هستیم و هر کسی نقش خودش را در تیم می‌داند.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی