[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

لیگ برتر فوتبال بانوان شکست دوباره نماینده شیراز ، روزنامه شیراز نوین

هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان با برد شکست نماینده شیراز همراه بود. دیروز جمعه تیم ‌ایساتیس کران شیراز با هدایت پروانه خسروی میهمان پیکان تهران بود و سه بر یک تن به شکست داد.
همچنین تیم‌های سپاهان اصفهان و خاتون بم به عنوان 2 تیم مدعی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر هم صف‌آرایی ‌کردند، آن‌هم در شرایطی که خاتون با تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری سیرجان در جایگاه دوم جدول بود و سپاهان اصفهان هم با یک امتیاز کمتر نسبت به 2 تیم کرمانی در رتبه سوم قرار داشت.
2 تیم نمایش پایاپای و جذابی را از خود به اجرا گذاشتند و تصور می‌شد، نبرد مدعیان قهرمانی لیگ با تساوی بدون گل به پایان برسد اما بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان سرنوشت مسابقه را تغییر داد و در واپسین دقایق بازی توانست گل بزند تا خاتون بم با درخشش و گلزنی زهرا قنبری بتواند یکی از مهم‌ترین دیدارهای خود در نیم‌فصل نخست را با پیروزی پشت سر بگذارد و در نقطه مقابل، سپاهانی‌ها بعد از شکست مقابل شهرداری سیرجان، دیدار برابر دیگر مدعی کرمانی را هم با شکست به پایان ببرند.
شهرداری سیرجان دیروز در خانه پذیرای ملوان بندرانزلی بود و شاگردان مریم جهان‌نجاتی با توجه به دوئل مدعیان در بازی همزمان، قصد لغزش برابر ملوان را نداشتند. البته که ملوانی‌ها هم در تلاش بودند تا فاصله یک امتیازی خود تا صدر جدول را جبران کنند و بعد از مدت‌ها مجدداً بتوانند به رتبه نخست در لیگ برتر فوتبال زنان صعود کنند اما شبنم بهشت و افسانه چترنور 2 ستاره تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان به روند فوق‌العاده خود در لیگ پانزدهم ادامه دادند و در همان 15 دقیقه ابتدایی کار را تمام کردند.
سیرجانی‌ها در فاصله 4 دقیقه توانستند با درخشش بهشت و چترنور به 3 گل برسند تا در دقیقه 12، نتیجه 3 بر صفر روی اسکوربورد ورزشگاه نقش ببندد! حملات ادامه‌دار شاگردان جهان‌نجاتی باعث شد تا نیمه نخست با برتری 5 گله برای شهرداری سیرجان به پایان برسد و در نیمه مربیان 2 تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند تا پرگل‌ترین برد هفته بازهم نصیب سبزپوشان سیرجانی شود و آن‌ها بتوانند موقعیت خود در رتبه نخست جدول را تثبیت نمایند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی