[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۹۵۰
  • دوره جدید

افزایش هزینه‌های مترو ، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز گفت: پروژه قطار شهری شیراز از سال 80 آغاز شد و تا کنون بیش از 18سال به طول انجامیده است. طولانی شدن روند پروژه نه تنها هزینه‌ها را افزایش داده است، بلکه زحمت بسیاری برای شهروندان ایجاد می‌کند. شهردار شیراز بر تسریع در تأمین مالی خط دو قطار شهری از طریق فروش 700میلیارد تومان اوراق مشارکت تأکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس حیدر اسکندرپور در جلسه‌ای که به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های حمل و نقل ریلی شیراز با حضور مهندس رحمانی، رئیس عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور و مهندس تاجگردون، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس برگزار شد گفت: خط2 قطار شهری شیراز در مسیری واقع شده است که بیشترین جابه جایی مسافر را انجام خواهد داد.از این رو تکمیل هرچه سریع‌تر آن در دستور کار شهرداری قرار دارد. وی با بیان این مطلب که اتمام سریع‌تر خط دو قطار شهری شیراز نیازمند تحقق اعتبار است، خاطرنشان ساخت: سرعت بخشیدن بر تأمین مالی خط دو قطار شهری از طریق فروش 700میلیارد تومان اوراق مشارکت، روند اجرای پروژه بلندمدت قطار شهری شیراز را سرعت می‌بخشد. شهردار شیراز اشاره کرد: پروژه قطار شهری شیراز از سال 80 آغاز شد و تا کنون بیش از 18سال به طول انجامیده است. طولانی شدن روند پروژه نه تنها هزینه‌ها را افزایش داده است، بلکه زحمت بسیاری برای شهروندان ایجاد می‌کند. مهندس اسکندرپور تأکید کرد: اگر امروز قرار بود تصمیم به احداث پروژه قطار شهری شیراز بگیرم، اولویت را به خط دو می‌دادم؛ چراکه براساس نیازسنجی‌های صورت‌گرفته راه‌اندازی این خط، گره‌گشایی بیشتری برای شهروندان دارد. وی اذعان داشت: پروژه‌ها باید برای ایجاد رضایتمندی شهروندان اجرا شود. در حالیکه به طول انجامیدن آنها حلاوت صبر را بر مردم تلخ می‌کند. ما معتقدیم کار عمرانی باید در مردم حس خوب ایجاد کند اما درحال حاضر این حس خوب منتقل نشده است.
 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی